خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار گفت: یکی از ظرفیت‌های پایگاه محدثه، داشتن حلقات شجره طیبه صالحین در همه رده‌های سنی است که باعث جذب حداکثری سرمایه‌های انسانی در پایگاه است.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۹۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

وجود حلقات صالحین در همه رده‌های سنی از ظرفیت‌های پایگاه محدثه بهار استمرضیه سادات ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان پایگاه محدثه اظهار داشت: در ابتدای سال توفیق این را داشتیم که حلقه صالحین نوجوانان مزین به نام شهید «هادی ذوالفقاری» را افتتاح کنیم.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های پایگاه محدثه، داشتن حلقات شجره طیبه صالحین در همه رده‌های سنی است که باعث جذب حداکثری سرمایه‌های انسانی در پایگاه است.

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار بیان کرد: از جمله برنامه‌های این پایگاه از دلجویی و دیدار با خانواده شهدا، پیشگام بودن در برگزاری اردوهای جهادی به مناطق محروم در مناسبت‌های مختلف و کلاس‌های جوانه صالحین در تابستان در راستای پر کردن اوقات فراغت اعضا، غبارروبی و نظافت مسجد توسط بسیجیان و اکران فیلم‌های سینمایی در مکان پایگاه بوده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ای نشست‌ها و کارگاه‌های دخترانه، مادرانه و سبک زندگی اسلامی ابراز داشت: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه جهیزیه و سیسمونی، اهدای بسته‌های حمایتی80 مورد و کمک هزینه تحصیلی برای بیش از 10 دانش‌آموز نیز از دیگر اقدامات بسیجیان این پایگاه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات