خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در مراسم یادواره شهدای بخش فشافویه گفت: سال ۹۸ بالغ بر ۱۵۰ محله زیر پوشش کامل مدیریت مشارکتی محله محور قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۹۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرتیپ دوم پاسدارحسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اینکه نسل چهارم انقلاب نیز انقلابی و ادامه دهده راه شهدا هستند، اظهار داشت: جوانان به واسطه هدایت گری شهدا مسیر خود را به خوبی شناخته و انتخاب کرده اند. امروزه خیل عظیمی از جوانان این مرز و بوم در مراسم و آئین هایی با محوریت شهدا حضور پیدا می کنند که نشان می دهد جوانان عزیز مسیر تعالی خود را پیدا کرده اند.

 وی تاکید کرد: حفظ روحیه بسیجی، انقلابی، ایثارگری و فداکاری برای ادامه این مسیر مهم است و  قطعا اگر شهدا حضور داشتند، همین کاری را می کردند که امروز بسیجیان ما انجام می دهند. حسن زاده، ادامه داد: مقاومت و حفظ آمادگی در ساختارهای سازمان یافته به ویژه محرومیت زدایی توسط گروه های جهادی به یکی از برنامه های مورد استقبال جوانان تبدیل شده است. اینها اقداماتی است که شهدا از ما انتظار دارند و مایه سربلندی امروز کشور شده است .

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در پاسخ به این سئوال که گشت بسیج محله محور در چه مرحله ای قرار دارد و چه زمانی اجرایی می شود؟ گفت: سپاه استان تهران یک سری محلات را در شهرستان ها و شهر های مختلف به عنوان پایلوت در سال۹۷ شروع کرده است و سال ۹۸ بالغ بر ۱۵۰ محله تحت پوشش کامل مدیریت مشارکتی محله محور قرار می گیرد که مردم استان تهران سال آینده از نزدیک حضور بسیجیان و برنامه های متمرکز آنان را لمس خواهند کرد .

وی در مورد وضعیت اقتصادی جامعه و مشکلاتی که که در ماه اخیر بوجود آمده است، اظهار داشت: قدردان هموطنان عزیزمان که مشکلات سخت و فراوان معیشتی را تحمل می کنند هستیم؛ این مقاومت نشأت گرفته از ایمان قوی و روحیه انقلابی مردم عزیز ماست. سپاه و بسیج نیز در راستای کاهش مشکلات اقتصادی اقداماتی در راستای محرومیت زدایی، اشتغال زایی و کار آفرینی متمرکز در حاشیه شهرها و روستاها در دستور کار دارند. وی در خصوص برنامه های سپاه به منظور همکاری با دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی، گفت: فرمانده کل سپاه ، رئیس سازمان بسیج و نیز فرماندهان استانی بارها به صراحت اعلام کرده اند که اگر دولت اراده کند و مسیر را باز نماید، سپاه و بسیج مخلصانه آمادگی دارند در هر زمینه ای برای کاهش و رفع مشکلات هموطنان به کمک دولت بشتابد .

 اما تاکنون هیچ پیشنهاد همکاری از سوی دولت به ما مطرح نشده است. البته با دستگاه های اجرایی تعامل و همکاری داریم؛ دولت نیز تلاش خود را انجام می دهد اما با یک ساز و کار مشخص و حضور سازمان یافته بسیج در عرصه های مختلف ، قطعا تأثیر مشهودتری را شاهد خواهیم بود .

 حسن زاده، در پیامی به شهروندان ولایت مدار منطقه فشافویه، گفت: خداوند را شاکرم که افتخار حضور در جمع مردم ولایت مدار انقلابی ، بابصیرت و شهیدپرور فشافویه و جمع باصفای جوانان را داشتم. به فضل پروردگار در این مکان مقدس حضور شهدا ، فضای انقلابی و روحیه بسیجی یک پارچه احساس شد. از همت والای عزیزان اجرایی این برنامه و اهالی شهر صمیمانه تشکر می کنم و عاقبت بخیری همگان را مسئلت دارم .

  خبرنگار: علی اکبرقنبری 

ارسال نظرات