خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در آیین گرامیداشت هفته بسیج حوزه شهید مطهری(ره) سپاه ولایت تبریز گفت: در مدارس ناحیه یک ۷۰هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند که وظیفه اصلی ما تربیت آن هاست.
کد خبر: ۹۰۸۴۵۰۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  جواد لطف اله پور بسیجی بودن را کار منظم، پیگیر، مستمر و وفق مقررات عنوان کرد و افزود: انتظار ما از مسئولان بسیج تلاش بیشتر، کار بی وقفه، حضور در  مدارس و ارتباط تنگاتنگ با دانش آموزان است.

وی  ادامه داد: همه ما در قبال دانش آموزان مسئولیم و اگر کم کاری کنیم و آسیب های اجتماعی دامن یک دانش آموز را بگیرد همه ما باید جوابگو باشیم.

لطف اله پور با اشاره به رشادت های دانش آموزان در جنگ تحمیلی بیان کرد: وجود  36هزار دانش آموز شهید خود گویای این مطلب است که هر جا فرهنگ بسیجی تبلور یابد و معلمان گرامی با اخلاص وظایف خود را انجام دهند انسان های بزرگی رشد و نمو می یابند که جهان را به حیرت در می آورند.

تربیت ۷۰ هزار بسیجی در ناحیه یک وظیفه اصلی ماست

وی بیان داشت: اکنون نیز معلمان با جان فشانی و از خودگذشتگی مثل گذشته باید بسیجی وار وظایف خود را انجام دهند تا با مدد الهی توطئه شوم دشمنان درهم شکسته و سیلی دیگری از نظام جمهوری اسلامی بخورند.

ارسال نظرات