سرهنگ سلمانی در جلسه شورای جهادی شهرستان بیان داشت: کشور در شرایط کنونی دچار مشکلاتی است و نگاه مسئولین و متولیان امر برای رفع مشکلات باید یک نگاه جهادی و اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۹۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، سرهنگ سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در جلسه شورای جهادی شهرستان بیان داشت: کشور در شرایط کنونی دچار مشکلاتی است و نگاه مسئولین و متولیان امر برای رفع مشکلات باید یک نگاه جهادی و اسلامی باشد.
سرهنگ سلمانی تصریح نمود: تصویر واقعی بسیجی در اذهان عمومی مردم همین گروه‌های جهادی و فعالیت‌های آنان است و اولین قدم در یک کار جهادی شناخت جنس محرومیت و سپس انجام فعالیت است.
سلمانی ادامه داد: امروز بعد از چهل سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم توطئه‌های داخلی و خارجی شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف هستیم که این پیشرفت‌ها مرهون زحمات و مدیریت‌های جهادی کسانی است که مخلصانه پا به عرصه جهاد گذاشتند و با شعار "ما می‌توانیم" این دستاورد‌ها را برای کشور به ارمغان آوردند.
فرمانده سپاه مهریز اظهار داشت: فلسفه کار بسیج تولید کار سرمایه‌ای و تقویت روحیه مطالبه گری در اقشار مختلف مردم است تا موانع و مشکلات کشور با سرعت و سهولت بیشتر مرتفع گردد.
در پایان این نشست از تعدادی بسیجیان فعال در عرصه فعالیت‌های جهادی تجلیل و قدردانی گردید.
ارسال نظرات