سردار جمیری در هفدهمین کنگره آسمانی عروج فصل هم عهدی:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: خوشبختانه در دنیای امروز فرهنگ شهید و شهادت جای خود را بیشتر از هر روز دیگر باز کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۸۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در هفدهمین کنگره آسمانی عروج فصل هم عهدی گفت: باید به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از لحاظ پیگیری جهت دفن شهدا در این دانشگاه تبریک گفت، چراکه آن‌ها در این زمینه پیش قدم و تبدیل به الگویی برای تمام دانشگاه‌های کشور شده اند.

سردار جمیری افزود: باید از هر یادواره شهدا نکته‌ای یاد بگیریم و آن‌ها را عملی کنیم چراکه شهدا افرادی با ارزش‌های معنوی و اخلاقی ویژه بودند و آن‌ها با ایثار جان خود برای دفاع از حقانیت به پا خواستند.

وی به بیان گوشه‌ای از خاطرات شهدا پرداخت و افزود: شهدا کسانی بودندکه خودشان مسیرمبارزه به ستمگران و زورگویان زمانه را بدون هیچ گونه اجبار و زور انتخاب کرده بودند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: خوشبختانه در دنیای امروز فرهنگ شهید و شهادت جای خود را بیشتر از هر روز دیگر باز کرده است.

در ادامه این کنگره خانواده دو شهید مدافع حرم؛ محمد حسین خانی و شهید مصطفی شیخ الاسلام به بیان ویژگی ها و دیدگاه های این دو بزرگوار پرداختند.

شایان بذکر است علاقمندان می توانند جهت حضور در شب دوم هفدهمین کنگره عروج فصل هم عهدی، چهارشنبه 7 آذرماه، ساعت 19 در محل معراج شهدا دانشگاه آزاد اسلامی یزد گردهم آیند.

سخنران مراسم در شب دوم، استاد میرزا محمد اکرمی(استاد اخلاق شهید محمدخانی) خواهد بود و دانشجویان در پایان با حضور مداح کشوری جناب آقای محمدحسین حدادیان به عزاداری خواهند پرداخت.
ارسال نظرات