کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی:
نشست فرهنگی بصیرتی اساتید بسیجی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان به همراه خانواده به مناسبت هفته بسیج و وحدت با حضور ۲۰۰ نفر در محل مجتمع تفریحی رفاهی ثامن الائمه(ع) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۸۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست فرهنگی بصیرتی اساتید بسیجی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان به همراه خانواده روز جمعه ۲ آذرماه به مناسبت هفته بسیج و وحدت با حضور ۲۰۰ نفر در محل مجتمع تفریحی رفاهی ثامن الائمه(ع) زاهدان برگزار شد.در این همایش جمعی از مسئولین ، مدیران، اساتید و خانواده ها حضور داشتند. 

دراین نشست دو کارگاه آموزشی  با موضوعات « تبیین جایگاه علمی و کاربردی وقف، بر تربیت نسل بعد و تقویت نظام اسلامی» و « بررسی مسائل روز و پرسش و پاسخ » با حضور اساتید و خانواده ایشان برگزار گردید.

همچنین برای فرزندان اساتید در رده های سنی کودکان ، نوجوانان و جوانان، برنامه های سرگرمی و ورزشی شامل نقاشی (با موضوع وحدت، بسیج، ایثار و شهادت) دارت ، بدمینتون، فوتبال زمین چمن برگزار شد.

در حاشیه این نشست نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با موضوع حجاب و عفاف و نمایشگاه آثار هنری فرزندان اساتید بصورت نقاشی برپا گردید.

همچنین در این برنامه به یک نفر از اسماء متبرک محمد و صادق، یک نفر از فرزندان شرکت کننده در مسابقه نقاشی و به ۳ ایده برتر در حوزه کارآفرینی جوایزی اهداء شد.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات