فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: امنیت موجود در جامعه مرهون خون شهدا هستیم که با از خودگذشتگی جان خود را در این راه فدا کردند.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۷۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای روستای آورگان از توابع بخش بلداجی با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، فرمانده سپاه ناحیه بروجن، جمعی از مسؤلین محلی و رؤسای ادارات و نهادهای دولتی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با اشاره به ضروری بودن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان كرد: شهدا به ما درس ایثار و فداکاری آموختند و هشت سال جنگ تحمیلی بهترین نماد ایثار و از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم است که ما باید در پر رنگ کردن و زنده نگه داشتن این ارزش ها تلاش کنیم. شهدا مظهر راه حق هستند و باید بدانیم که گرامیداشت یاد و خاطره آنان کمتر از شهادت نیست.

وی گفت: به برکت امنیت حاکم بر کشور که ثمره خون مطهر شهداست مردم در رفاه و آرامش زندگی می‌کنند و باید قدردان این نعمت بزرگ بوده و در راه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش و مجاهدت داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: خون شهدا و صبر و بردباري خانواده‌های این عزیزان بود که عزت و اقتدار پایدار را براي نظام جمهوري اسلامي ايران به وجود آورد و دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مقابل توطئه‌ها و زورگویی‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد و همچون شهدای والامقام از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید به تفکر انقلابی رجوع شود و همانند رزمندگان و شهدا با تکیه بر ایمان و ظرفیت های موجود، بازگشت به تفکر بسیجی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این مشکلات سرافراز بیرون خواهیم آمد.

این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن (علیه السلام) بلداجی ، حوزه خواهران زینب کبری (سلام الله علیها) بلداجی و پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (علیه السلام ) آورگان برگزار گردید.

ارسال نظرات