امام جمعه مریوان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۷۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان ماموستا مصطفی شیرزادی صبح امروز در یاد‌واره شهدای ‌حادثه تروریستی مریوان، "شهدای کرامت" که به‌ همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای تروریستی مریوان،  اظهار داشت: اگر به هر نقطه از زندگی شهدا بپردازیم، قطعا به نقطه ای میرسیم که وجه تمایز آنها با دیگران بوده که سبب شده شهدا به عرش بالا برسند. .

 وی افزود:اگر ملتی از فرهنگ شهادت،ایثارگری فاصله گرفت، ضربه محکم و سیلی خواهد خورد، اگر ملتی اعراض کند،خدا جامع ذلت را بر تنش میکند و افرادی که فکر می کنند ایثارگری با تعامل با دشمن ممکن است،سخت در اشتباه هستند.

 ماموستا شیرزادی با بیان اینکه یادواره شهدا در واقع به معنای حفظ روحیه شهادت طلبی، پیمان بستن با خون شهدا است، اظهار داشت: شهدا یکی پس از دیگری برای ما آبرو آوردند و این آبرو تنها درایران نبوده بلکه در جغرافیای کشورهای همسایه هم شامل می شود. 

 وی بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: انچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است که باعث شد فرزندان انقلابی و متعهد ما بدون هراس از دشمن در روستایی دری مریوان جان بدهند اما اجازه نفوذ دشمن به خاک مقدسشان  را ندهند.

 ماموستا شیرزادی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با اتکا به ظرفیت‌های داخلی خود در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و دشمنان را شکست دهیم.

 انتهای پیام/7727

 

ارسال نظرات