خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ در آخرین روز از هفته مبارک بسیج نشست سیاسی با حضور بسیجیان پایگاه صاحب الزمان (عج) در مسجد امام حسن (ع)  با سخنرانی مسئول سیاسی ناحیه برادر زهیری حول تحولات داخلی مطالبی را بیان نمودند.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۳۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
 
زهیری ابتدا با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع) بیان داشتند:
[مَن لَم یَعــــرف الموارد اعتیه المصادر]
کسیکه نقشه ها و مواضع کلیدی دشمن را نشناسد در رسیدن به هدف عاجز است .
 
وی عنوان کرد: یکی از اساسی ترین عوامل پیروزی، شناخت دشمن و نقشه دشمن است ، تمام انقلاب های توحیدی هم برای ایجاد انقلاب در جامعه ابتدا چهره دشمنان  را شناسایی و سپس مبارزات علنی خود را شروع کردند .
 
در ادامه پاسدار زهیری گفت :  حضرت آقا  میفرمایند مبادا از شناسایی دشمن غفلت کنید  و حتی غریبه هایی که خود را در لباس خودی  در همه جا داخل میکنند را شناسایی کنید که هیچ کس بخاطر غفلت ستایش نمیشود .
 
زهیری افزود : شایعه سازی ، نشر اکاذیب ، تهمت و افترا نسبت به مسئولان نظام  و تحقیر فرهنگ و ارزشهای اسلامی و جریان سازی وابسته و مهمتر از آن سلب اعتماد مردم نسبت به مسئولان از روشهای جنگ نرمی است که ما امروز گرفتارش هستیم و وظیفه شما جوانان عزیز و انقلابی را دوچندان میکند ما و شما در عرصه دفاع و روشنگری چه در اجتماعات و چه در فضای مجازی  وظیفه جهاد تبینی را داریم که فتح و نصرت الهی بحول و قوه الهی و به برکت وجود رهبر مقتدر و عزیز انقلاب محقق شود.
 
در پایان برنامه به تعدادی از فعالان بسیجی لوح سپاس اهداء گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها