فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: بسیج بن بست ندارد و نباید ابلاغ محور و توام با سیاست تحکمی باشد بلکه همچنان خودجوش باید ابتکار عمل در همه عرصه‌ها را حفظ کند.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۰۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری در همایش ارکان تربیتی شجره طیبه صالحین در تالار شهر مشهد افزود: دو شاخص جرات و جسارت باید در بسیج و بسیجی تقویت شود.

وی اظهار داشت: بسیج بن بست ندارد و نباید ابلاغ محور و توام با سیاست تحکمی باشد بلکه همچنان خودجوش باید ابتکار عمل در همه عرصه‌ها را حفظ کند.

وی با بیان اینکه خودجوش بودن بسیج در همه عرصه‌ها از جمله ویژگی‌های آن است گفت: این یک ظرفیت عمده است که در همه عرصه‌ها می‌تواند نقش آفرین و اثرگذار باشد.

سردار نظری با اشاره به اجرای برنامه‌های تربیتی شجره صالحین در بسیج افزود: ۱۰ سال است که ماموریت تربیتی صالحین دنبال می‌شود، سیاست کلی و فعالیت صالحین در این عرصه همچنان باید رویکرد فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: این چهل سال همیشه توام با تقابل کفر و استکبار بوده است و دشمنان با تمام توان بدنبال از بین بردن نظام اسلامی بوده اند لذا در شرایط کنونی نیاز است که دستاورد‌های انقلاب برای مردم بیش از پیش تبیین و تشریح شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها