خبرهای داغ:
با فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته ایثارگران دهه‌ی‌فجر در شهرستان‌‌های استان فعال شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۹۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد شهرستان تاکستان بر برگزاری جشن‌های دهه‌فجر سال جاری با توجه به فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی افزود: به همین مناسب بایستی کمیته ایثارگران در شهرستان‌های استان فعال شود تا با ارایه‌ی برنامه‌های ترویجی نقش ارزنده‌ی در انعکاس فعالیت‌های بنیاد در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب داشته باشیم.
حقایق‌پور با بیان اینکه ایثار اجتماعی یکی از نمادهای واقعی حضور مردم ایران در پیروزی انقلاب سال 57 بود، گفت: تشریح، تبیین و توسعه‌ی این ایثار در سطح جامعه بهترین راهکار مقابله با ناهنجاری‌ها و مشکلات موجود می‌باشد.
وی با توجه به دستورالعمل جدید دولت مبنی بر پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران توسط نهادهای مربوطه، بر اجرای این طرح و هماهنگی با همه‌ی دستگاه‌های قزوین جهت پرداخت به هنگام هزینه‌ها تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: بررسی آخرین وضعیت جذب وام مسکن ایثارگران در شهرستان‌های استان و اجرای نهایی آن در دستور کار کارکنان بنیاد باشد.
این مسوول با توجه به اهمیت دایر شدن میز خدمت در سطح ادارات، نسبت به تجهیز و اطلاع‌رسانی مناسب و ایجاد میز خدمت در همه‌ی شهرستان‌های استان نیز تاکید کرد.
گفتنی است: برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده ایثارگران در شهرستان‌ها نیز از دیگر مصوبات این نشست بود
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها