سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در حمایت از مردم مظلوم یمن بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۹۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در حمایت از مردم مظلوم یمن بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

« بسم ا... الرحمن الرحیم »

قُتِلَ أَصْحَابُ الْأُخْدُودِ ﴿٤﴾ النَّارِ‌ ذَاتِ الْوَقُودِ ﴿٥﴾ إِذْ هُمْ عَلَیْهَا قُعُودٌ ﴿٦﴾ وَهُمْ عَلَى مَا یَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنِینَ شُهُودٌ ﴿٧﴾ وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَن یُؤْمِنُوا بِاللَّـهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ

مرگ بر شکنجه گران صاحب گودال(آتش)، آتشی عظیم و شعله ور! هنگامی که در کنار آن نشسته بودند، و آنچه را با مؤمنان انجام
می دادند (با خونسردی و قساوت) تماشا می کردند! آن ها از مؤمنان انتقام نگرفتند جز به این دلیل که به خداوند عزیز و حمید ایمان آورده بودند ... (بروج  8-4)

رژیم منحوس و غرق در جاهلیت  آل سعود بار دیگر با کشتار بی رحمانه ی مردم بی گناه و مظلوم یمن، به ویژه کودکان و زنان این دیار، لکه ننگ دیگری در تاریخ برای خود به یادگار گذاشت و با این جنایت هولناک و غیر انسانی بر خوی وحشی گری خود مهر تأیید زد.

کشتاری که چندین سال است محکومیت گسترده افکار عمومی در جهان را برانگیخته است و وجدان های بیدار را در جای جای جهان چون سیلی خروشان در دفاع از مردم و کودکان رنجدیده یمن در روح زمان جاری ساخته و با صدایی رسا به جهانیان اعلام می دارد که هنوز هستند قلب های بیداری که ظلم و ستم استکبار جهانی را تاب نمی آورند و برای برپایی عدالت به پا خاسته اند.

اما در این میان که ملت مظلوم یمن، داغدار به خون غلطیدن کودکان و جوانان خویش است، مدعیان دروغین حقوق بشر به ویژه آمریکای جنایتکار با کمال وقاحت و بی شرم تر از همیشه چون اصحاب اخدود در کنار این آتش شعله ور آل سعود ایستاده و با کمال قساوت نظاره گر این ظلم آشکار هستند و با حمایت آشکار خود از این فاجعه ی تاریخی، ذات پلید خوش را بیش از پیش هویدا کرده و بر ادامه این جنایات اصرار دارند! جنایاتی که دلیل ارتکاب آن مقاومت جانانه و مظلومانه ی ملت یمن در برابر استکبار جهانی است و وهابیت سعودی خاصه ولیعهد متکبر و مغرور آن مفتخر است که بیشترین خدمت را به رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می نماید!

وهابیت سعودی باید بداند: این کشتار بی رحمانه و وحشیانه نه تنها در اعتقادات راسخ مردم یمن خللی ایجاد نمی کند، بلکه روح صبر و استقامت را در کالبد جبهه مقاومت اسلامی می دمد و آتش غیرت را در دل مسلمین جهان شعله ور تر می سازد تا روزی که منجی عالم بشریت پرچم پیروزی اسلام را با دستان مبارک خویش برافرازد.

اینک ما فرهنگیان شهر تهران با تأسی از مقام معظم ولایت، ظلم و جنایات آشکار آل سعود و حمایت بی دریغ آمریکا از آن ها را محکوم نموده و به این رژیم جاهلی اعلام می کنیم که این فجایع وحشیانه، جز رسوایی آنان در افکار مردم جهان و آشکار نمودن ترس و وحشت آنان از اسلام ناب محمدی(ص)، برایشان نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

ما ضمن اعلام همبستگی با مردم غیور و مقاوم یمن اعلام می داریم که ای ملت مظلوم و مقاوم یمن! ای خون جاری اسلام در کالبد زمان! بیدار باش و مقاوم، که ما نیز خصم اسلام آمریکایی هستیم و تا پای جان در جبهه حق علیه باطل خواهیم ایستاد و در هر کجای جهان که پرچمی برای حمایت و دفاع از ستمدیدگان برافراشته شود از آن حمایت خواهیم کرد.

در پایان بار دیگر به مدعیان دروغین حقوق بشر هشدار می دهیم که ادامه ی این رویه ی خباثت آمیز در حمایت آشکار از این جنایات ددمنشانه و نقض قوانین بین المللی نتیجه ای جز بی اعتباری بیش از پیش آنان در بین جامعه ی جهانی در پی نخواهد داشت و هیچ آزاده ای این جنایات را برنمی تابد و مجامع بین المللی و سازمان به اصطلاح ملل، موظف است به جای حمایت از حقوق جاهلان و قلدران عالم از حق بشریت حقیقی دفاع نموده و بیش از این ننگ کشتار انسان ها را بر دامن بشریت نگذارد. 

« والسلام علی من اتبع الهدی »

ارسال نظرات