سرهنگ پاسدار سید علی بنایی:

بسیج درخت تنومند انقلاب اسلامی است

فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) گفت: بسیج درخت تنومند انقلاب اسلامی است و در هر کجا که ورود پیدا کرده برکات زیادی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۸۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرهنگ پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) ضمن گرامیداشت هفته بسیج در جمع کارکنان لشکر در حسینیه شهدای گمنام افزود: شجره ی طیبه بسیج امروز بر پیشانی انقلاب در حرکت است و همه ما باید خداوند متعال را بابت این نعمت الهی شاکر باشیم.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی امروز با گذشت  نزدیک به چهار دهه هنوز از بسیجان ترس و واهمه دارند لذا این شجره ی طیبه ی الهی با اتکاء به خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با قدرت و صلابت به راه خویش ادامه خواهد داد.

بنایی اذعان داشت: جوانان بسیجی و ولایی کشور ما خیلی خوب می دانند که در این برهه از زمان بسیج چقدر می تواند در گره گشایی مشکلات کشور تاثیر گذار باشد و به خاطر همین هم هست که بحمدا... پایگاه های بسیج مملو از جوانان پرشور و انقلابی است که آماده به کار هستند و در هر نقطه ای که نیاز به خدمت رسانی باشد با جان و دل به اجرای ماموریت خود می پردازند. 

فرمانده لشکر 27 تصریح کرد: درود و رضوان خدا بر امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر کشورمان بویژه بسیجیان مومن و متعهد و سلحشور که با آن سن های کم اما با اراده هایی پولادین و آهنین در برابر صدام و حامیانش حماسه آفریدند و آرامش و عزت همه ی ما امروز مدیون رشادت ها و جانفشانی های آن هاست.

سرهنگ پاسدار سید علی بنایی در خاتمه  تاکید کرد: بسیج و بسیجیان امروز به دور از هرگونه گرایشات سیاسی فقط و فقط به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فکر می کنند و در این راه حاضرند جان خود را نیز فدا کنند.

ارسال نظرات