مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بصیرت و آگاهی بسیجیان از دستاوردهای بسیج است که امروزه بسیجیان با این سلاح در برابر دشمن ایستاده اند.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۸۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

فاطمه کیخا، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که امروزه بسیجیان با بصیرت و آگاهی در این نهاد مقدس عضو می شوند.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج از ابتدای شکل گیری تا کنون دستاوردهای بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، افزود: امنیت پایدار مردمی یکی از این دستاوردها می باشد که امروز، بسیجیان شیعه و سنی به ویژه خواهران با حضور در عرصه های مختلف خاری بر چشم دشمنان اسلام شده اند.

کیخا بیان کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج با هدف ایجاد وحدت و انس بیشتر بین خواهران فارس و بلوچ، ویژه برنامه هایی خاص خواهران در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج جامعه زنان در استان سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزاری نشست های روشنگری، نشست های سیاسی، بصیرتی، جذب افراد عادی در بسیج، تبدیل عضویت عادی به فعال، جشن میلاد پیامبر(ص)، پیاده روی بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری اردوهای یکروزه، ترویج روخوانی و صحیح خوانی قرآن کریم، شرکت خواهران در برنامه حماسه شکوه در پنجم آذر را از برنامه های اجرا شده بسیج جامعه زنان در سطح شهرستانهای استان برشمرد.

این مسئول در پایان بیان کرد: تجلیل از بسیجیان نمونه، اجرای دوره آموزشی مطالعات زن و خانواده، برگزاری جلسه شورای عالی قشر، برگزاری نشست خواهران فرهیخته استان، جلسه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری نشست عفاف و حجاب، نشت های سبک زندگی اسلامی، اعزام گروه های جهادی، توزیع لوازم اتحریر، مجمع عالی بسیج، یادواره شهدای زن، کارگاه دختران آفتاب را از مهمترین برنامه های اجرا شده در هفته بسیج عنوان کرد.

 

ارسال نظرات