خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: فلسفه تشکیل حکومت اسلامی این است که ما و مسئولین در خدمت مردم و نیازمندان باشیم نه اینکه اکنون برای اخذ یک وام کوچک مردم در آزار و اذیت باشند.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۸۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ شیردل پیشکسوت و یادگار جبهه و جنگ در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان بشرویه اظهار داشت: حضور بسیجیان و مردم در همایش شکوه و تلفیق روحانیت و مسئولین و مردم است که تجلی بخش همان شعار ایستادگی و وحدت است.

وی افزود: بسیج شجریه طیبه و لشکر مخلص خداست و امام رحمه الله بر بوسیدن دست بسیجیان افتخار کرده است.


بسیج در قلب خاورمیانه در حال تکثیر است

شیردل ادامه داد: اگر در زمان حکومت امیر المومنین (ع) این شجره طیبه حضور داشت حق شیعه و مظلومیت مکتب علوی حفظ می شد، اما اکنون بسیج در قلب خاورمیانه در حال تکثیر است.


سرهنگ بازنشسته سپاه بیان کرد: پرچم با صلابت و با اقتدار جمهوری اسلامی ایران با دست توانمند بسیجیان اکنون در کشور های مسلمانان و بعضی کشورهای مسلمان همسایه دیده می شود.

 

وی افزود: یکی از کارکرد های مهم بسیج حضور در جبهه های جنگ بود که نشان دادند با دست خالی نیز می توان از میهن خود دفاع کرد و اما اگر بسیج و بسیجیان نبودند اکنون باید برای ورود به اهواز و یا کرمانشاه اخذ ویزا از عراق را می کردیم.

 

شیردل ادامه داد: در عملیات متعدد در جبهه و جنگ اولین پیروزی که حاصل شد با حضور بسیجیان در عملیات ثامن الائمه بود که با همدلی ارتش و یگان ها نظامی همراه بود.


سرهنگ شیردل گفت: بعضی ها امروز می خواهند نقش بسیج را کمرنگ کنند و بگویند بسیج در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب شکست خواهد خورد که سخت در اشتباه هستند.


وی گفت: فلسفه تشکیل حکومت اسلامی این است که ما و مسئولین در خدمت مردم و نیازمندان باشیم، نه اینکه اکنون برای اخذ یک وام کوچک مردم در آزار و اذیت باشند.

 

بسیج در عرصه سازندگی تبدیل به نمایشگاه بدون نمایش شده است

پیشکسوت عرصه جنگ و جهاد بیان داشت:کارکرد دوم بسیج ،سازندگی است و اکنون تبدیل به نمایشگاه بدون نمایش شده است، اما بسیج در قالب اردوهای جهادی به مکان هایی اعزام می شوند که شاید نه دوربینی نه مسئولین تا اکنون در ان مکان حضور داشته است.


شیردل ادامه داد: بیش از ۳۰۰ رتبه المپیادی از ۱ تا ۳ رقمی از آن بسیجیانی است که در زمینه های علمی نیز سربلند حاضر شده و خواهند شد.


وی نیز از سخنان برخی در فضای مجازی و بعضا جامعه نسبت به بهتر بودن حکومت پهلوی ابراز تاسف کرد و عنوان داشت: این ها مهره های دشمن هستند که می خواهند مردم را با توجه به سختی های پیش رو و مشکلات اقتصادی از نظام و ولایت دور کنند که باز هم هوشیاری بسیجیان را می رساند.

 

سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه نیز در این همایش ضمن تبریک هفته وحدت گفت: نمونه شاخص وحدت در جوامع، شجره طیبه صالحین بسیج است.


وی افزود: تقارن ایام هفته بسیج با ایام هفته وحدت را باید به فال نیک گرفت.


خبازی بیان داشت: بسیج محور وحدت است و یادآور خاطرات رشدات هایی است که در ۸ سال دفاع مقدس رخ داده است و ما امروز باید یادی کنیم از همه شهدای گرانقدرمان که این اقتدار را به ارمغان آورده اند.


سرهنگ دوم خبازی عنوان داشت: بسیج جمع فداکاری های مردم برای مردم است و تشکیل یک هیئت متحد است و در تمامی عرصه ها کمک کار بوده است و در تمامی عرصه ها خدمت می کند.


فرمانده سپاه بسیج شهرستان بشرویه ادامه داد: بسیج از همه اقشار است، پیر و جوان، کودک و نوجوان و زن و مرد و همین یعنی اقتدار و قدرت که اکنون حکم فرما است.

 

بسیج یک گردان دائمی است

وی عنوان داشت: حضور با بصیرت بسیج در تمامی صحنه های انقلاب به همه نشان داده است که یک گردان دائمی است و مردم و بسیج اکنون در کنار مسئولین هستند و کمک کار دولت هستند.


سرهنگ خبازی بیان کرد: دشمن بدنبال این است که ۴۰ سالگی انقلاب را بر هم بزند و ما از هم اکنون به دشمن ثابت می کنیم که هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها