خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد:

بسیج همواره در صحنه حاضر است و در برابر دشمنان می‌ایستد

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با اشاره به خدمت‌رسانی بسیج از زمان تشکیل به مردم گفت: بسیج همواره در صحنه حاضر است و با تفکر انقلابی خود در برابر دشمنان می‌ایستد.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۷۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

بسیج همواره در صحنه حاضر است و در برابر دشمنان می‌ایستدمریم طلایی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته مبارک بسیج تداعی کننده همبستگی، همراهی و هم پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان‌های متعالی در عرصه جهانی است که در آن روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی همراه با رشد و بالندگی در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در پیش روی انسانها قرار می‌گیرد.

وی افزود: هفته بسیج فرصتی برای ارا‌ئه حرکت عظیمی است که به وسیله امام خمینی(ره) در کشور پایه‌گذاری شد و برای دیگر کشورهای اسلامی و دینی الگو و سرمشق است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با اشاره به خدمت‌رسانی بسیج از زمان تشکیل به مردم ابراز داشت: بسیج همواره در صحنه حاضر است و با تفکر انقلابی خود در برابر دشمنان می‌ایستد.

وی با بیان اینکه وظیفه و ماموریت بسیج در همه عرصه‌ها از قبیل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و اقتصادی است، گفت: بسیج همواره آماده خدمت رسانی است.

طلایی نیک ابراز داشت: از رسالت‌های بسیج می‌توان به دفاع از ولایت، پیشگامی در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم، مقابله با تهدیدات نرم، دشمن شناسی، خنثی کننده توطئه‌های دشمن، روشنگری و ... اشاره کرد.

وی ادامه داد: امروز اقتدار، عزت و عظمت بسیجیان در دنیا بی بدیل بوده و نظام جمهوری اسلامی با نام بسیج تفسیر می‌شود و بسیج در مسیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان زده است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد با بیان اینکه نهاد مقدس بسیج نهادی برای ایجاد و اشاعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در سراسر کشور است، گفت: بسیج توانسته با پرداخت تسهیلات، واحدهای تولیدی در سراسر کشور ایجاد کند که در هر یک از آنها، چندین نفر مشغول به کار شده‌اند .

وی با اشاره به اینکه اگر بسیج نبود، چیزی از انقلاب اسلامی ایران باقی نمی‌ماند، اظهار داشت: بسیج، عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است و به عنوان سرباز ولایت همیشه در صحنه آماده است.

طلایی نیک با بیان اینکه بسیج، حافظ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: حضور بسیج همیشه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان بوده است و هر کجا بسیج بوده، بساط توطئه دشمن و بدخواهان اسلام، نظام و انقلاب برچیده شده است.

وی ابراز داشت: عاملی که باعث شده نقشه‌های دشمنان در ایران اسلامی یکی پس از دیگری نقش برآب شود، بسیج و بسیجیان مخلص بوده‌اند و امروز بسیج به یک الگویی موفق در عرصه ایستادگی ملت‌ها و جوامع اسلامی  در برابر زیاده‌خواهی های نظام سلطه جهانی تبدیل شده است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد عنوان کرد: انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان به راه عزتمندانه خود ادامه می‌دهد و فرزندان اسلام و سربازان ولایت با همه توان تا آخرین قطره خون پایبند نظام هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان اسلام و نظام، چشم طمعی به نظام و انقلاب داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات