امام جمعه عسلویه در دیدار مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: به کارگیری نیروهای توانمند بومی در پست های کلیدی منطقه ویژه و همچنین کمک به کاهش آلودگی هوای این شهرستان یکی از خواسته های مهم مردم عسلویه است.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۷۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به کارگیری نیروهای توانمند بومی در پست های کلیدی منطقه ویژه /کمک به کاهش آلودگی هوای عسلویهبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد عصر امروز در دفتر موسوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی حاضر شد و با وی دیدار کرد.

امام جمعه شهرستان عسلویه در این دیدار ضمن تبریک انتصاب و حضور مجدد مهندس سید پیروز موسوی در سازمان منطقه ویژه خواستار استفاده از نیروهای توانمند بومی در پست های کلیدی و مدیریتی در سازمان منطقه ویژه شد.
وی با بیان اینکه منطقه ویژه به کاهش آلودگی هوای شهرستان عسلویه کمک کند افزود: با توجه به سابقه درخشان مدیریتی مدیرعامل جدید انتظار داریم که نسبت به رفع مشکلات شهرستان عسلویه اهتمام لازم به عمل آورده و توجه ویژه به اشتغال نیروهای کارمندی و کارگری شهرستان نماید.
هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: شایسته است که مدیرعامل و نیروهای آن سازمان در برنامه های شهرستان عسلویه مشارکت داشته و در امورات فرهنگی و عمرانی با مسئولین شهرستان عسلویه همکاری خوبی داشته باشید .
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی ضمن تقدیر از حضور امام جمعه عسلویه در سازمان منطقه ویژه در مورد مطالبات و خواسته های به حق مردم که از سوی امام جمعه  مطرح گردید استقبال کرد و اظهار داشت: با تمام توان در عملیاتی کردن این خواسته ها به کار می گیرم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات