خبرهای داغ:
مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی گفت: عده ای در صدر مدیریتی به شعار ما نمی توانیم فقط اتکا کرده اند و می خواهند که همانند زمان پهلوی غریبه ها برای ما تصمیم بگیرند و اداره و مدیریت کشور بزرگ و با اقتدار ما را بدست غربی ها و استکبار بدهند.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۶۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین نصیرائی مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی در جمع بسیجیان و نمازگزاران مسجد جامع شهر بشرویه ضمن تبریک هفته وحدت و تقارن آن با هفته بسیج گفت: در تمامی کارها اگر وحدت و همدلی باشد تمامی مشکلات پیش رو آن کار حل می شود.


وی عنوان داشت: در عصر کنونی که دشمن اعتقادات و بخصوص اسلام را نشانه گرفته است دیگر تفرقه معنا ندارد و باید حول یک محور که رهبری و ولایت است چرخید تا پیروز میدان شد.


نصیرائی افزود: اگر بخواهیم به شعار خودکفایی و اقتصاد مقاومتی برسیم باید دست بیگانگان و خارجی ها را از ایران کوتاه کنیم، و تنها متکی به نیرو های بومی و جوان خود این مرز و بوم باشیم.


مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: ما همان مردمی هستیم که ۸ سال با دست خالی جنگیدیم و پیروز هم شدیم اما در بین ما بنی صدرهایی بودن که از ترس میز و سمت خود به کشور خیانت های زیادی کردند.


حجت الاسلام و المسلمین نصیرائی گفت: اکنون جنگ، جنگ اقتصادی است و سربازان خط مقدم این جنگ کسانی هستند که بازار را اداره می کنند و نباید گذاشت به همین راحتی بازار و دخل و خرج کشورمان یک شبه تنها به دست چند نفر تغییر کند، این ظلم به مردم و نظام است.


وی نیز گفت: عده ای در صدر بالا و مدیریتی به شعار ما نمی توانیم فقط اتکا کرده اند و می خواهند که همانند زمان پهلوی غریبه ها برای ما تصمیم بگیرند و اداره و مدیریت کشور بزرگ و با اقتدار ما را بدست غربی ها و استکبار بدهند.


مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی بیان داشت: اگر بخواهیم به دشمنان ثابت کنیم که این نظام و ملت می توانند همیشه پیروز باشد باید در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرشور تر و با بصیرت تر از قبل حاضر شویم.

 

وی عنوان داشت: ما خودمان غفلت کرده ایم و سکان را به دست کسانی داده ایم که تجربه ای در مدیریت کشور و اقتصاد نداشته و ندارند، برای همین هر روز منتظر ضرباتی هستیم که در بازار می بینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها