خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 12بقیه الله(عج):
سروان پاسدار حمید امینی فرمانده حوزه ی بسیج 12بقیه الله(عجل الله تعالی) ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی بسیج کارنامه ی درخشانی از خود به جا گذاشته است.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۵۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سروان پاسدار حمید امینی در مصاحبه با خبرنگار افتخاری بسیج گفت : بسیج به خود می بالد که در چهلمین سال تولد انقلاب توانسته منشاء خیر و برکت باشد و کارنامه ی درخشانی از خود به جا گذاشته است.

وی در ادامه افزود: مجموعه ی بسیج به لطف خدا در امر خدمت رسانی و محرومیت زدایی پیشرفت خوبی داشته است و این افتخار را دارد که همیشه یار و یاور مظلومان و مستضعفان باشد.

امینی گفت : در طول هفته ی بزگداشت بسیج بیش از 70 برنامه در سطح حوزه و پایگاه ها برگزار شده است که مهمترین آنها عبارت است از:

برگزاری برنامه ی شهید آبروی محله(6خانواده)در طول هفته بسیج،همایش دوچرخه سواری با شرکت بیش از 250 نفر از بسیجیان با عنوان حرم تا حرم (شهدای گمنام خوراسگان تا شهدای گمنام باغ غدیر)،میقات صالحین،یادواره های شهداء،ایستگاه های پذیرایی صلواتی،نورافشانی،سخنرانی بصیرتی،محفل انس با قرآن ،مراسم گل گذاری و عطر افشانی قبور مطهر شهداء،دیدار و سرکشی از خانواده شهدا،تسلیح سراسری پایگاههای زیر مجموعه و اجتماع بزرگ بسیجیان خوراسگان در مسجدالقائم.

 

ارسال نظرات