خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون بیش از 50 تیم پزشکی عمومی و تخصصی به مناطق محروم و مساجد خراسان‌جنوبی اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۵۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هاشم هیهات مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته بسیج، برنامه‌های متعددی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم برنامه‌ریزی شد.

 

وی با بیان این‌که برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی به این مناسبت تا پایان هفته جاری ادامه دارد، گفت: تاکنون بیش از 50 تیم پزشکی عمومی و تخصصی به مناطق محروم و مساجد خراسان‌جنوبی اعزام شده‌اند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه پایش سلامت در محل نماز جمعه، اعزام 30 اکیپ پزشکی به 30 مسجد در سطح استان و کنترل، پایش سلامت و ویزیت رایگان بیماران را طی این هفته داشته‌ایم.

 

هیهات با اشاره به این‌که اعزام 11 تیم بهداشتی- درمانی در قالب طرح "شهید رهنمون" به مناطق محروم صورت گرفته است، افزود: تیم جراحی سرپایی ختنه به منطقه چاهک موسویه و همچنین محمدآباد قاین اعزام شده و 103 نفر از خدمات این تیم بهره‌مند شدند.

 

وی بیان کرد: اردوی جهادی دندانپزشکی از تاریخ سوم آذرماه در محل امامزادگان باقریه آغاز شده و تا پایان هفته به ایتام کمیته امداد خدمات ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خاورستان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها