مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، گفت: یادواره شهید میرزا کوچک خان جنگلی و ۱۵۲شهید طلبه و روحانی استان گیلان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سلیمانداراب رشت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۴۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانی استان گیلان، اظهار کرد: هر سال ۱۱ آذر ماه یادواره شهید بزرگوار میرزا کوچک خان جنگلی و ۱۵۲شهید طلبه استان گیلان در سلیمانداراب رشت در جوار مزار شریف میرزا کوچک برگزار می شود.

وی افزود: امسال هم به فضل خدای متعال در روز یکشنبه ۱۱ آذر این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: همچنین در کنار این مراسم نمایشگاهی از شهدای بزرگوار طلبه و روحانی استان گیلان برگزار می شود.

 برگزاری یادواره شهید میرزاکوچک خان و ۱۵۲ شهید طلبه و روحانی گیلان در سلیمانداراب رشت

 

 

حچت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: روحانیت یک قشر تأثیرگذار در جامعه است که در سنگر تبلیغ و تبیین مسایل دینی و اندیشه های پاک حضرت امام خمینی (ره) نقش مؤثری در جامعه داشتند.

وی افزود: در طول دفاع مقدس شاهد بودیم که طلبه های بزرگوار و روحانیون معزز در خط مقدم جبهه کنار رزمندگان غیور انقلاب اسلامی حضور داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بیان کرد: امروز ما به پاس زحمات و تجلیل از مقام این شهدا که تکلیف همه ما است که این ارزش ها را حفظ و نگهداری کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم این مجالس بزرگ را برای شهدای بزرگمان برگزار می کنیم.

تسخیری با اشاره به اینکه الحمدالله امسال ما سه جلسه در برنامه داشتیم، اظهار کرد: یادواره های شهدای روحانی شرق و غرب گیلان نیز همراه با برنامه های بسیار خوب و تأثیرگذاری با حضور پر شور آحاد مردم و خانواده های شهدا و روحانیت و طلاب عزیز و بزرگوار برگزار شد.

ارسال نظرات