خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد:

تولیدات صدا و سیما با مضامین آسیب های اجتماعی

انبارلویی از تولید و پخش دو عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع بررسی آسیب های مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۳۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

سعید انبارلویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین با برنامه «بیدار باش» شیوه های پیشگیری از ابتلا به این ماده افیونی را برای بینندگان شبکه قزوین تشریح می کند.
وی گفت:این برنامه گفتگو محور سعی دارد با حضور کارشناس و میهمانان حاضر در استودیو در بخش های مختلف به بررسی آسیب های مواد مخدر بپردازد و راهکارهای مختلف برای پیشگیری از اعتیاد به مصرف این بلای خانمان سوز را برای مخاطبان تلویزیونی ارائه خواهد داد.
مدیرکلذصدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد:«بیدار باش» به تهیه کنندگی رضا کبیری چهارشنبه ها ساعت 20:15 به مدت 30 دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.
وی افزود: رادیو قزوین هم در برنامه «هشدار» به موضوعاتی همچون ایمن سازی جامعه نسبت به خطرات مواد مخدر و آگاهی بخشی به خانواده ها درباره عوارض اعتیاد به مواد مخدر می پردازد.
انبارلویی اضافه کرد:این برنامه رادیویی رویکردی اجتماعی دارد که شامل بخش های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، مصاحبه با گرفتار شدگان در دام اعتیاد و گزارش مردمی می باشد.
«هشدار» به تهیه کنندگی محمدعلی مختاری سه شنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 13:30 به مدت 20 دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.
1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار