بمناسبت هفته بسیج برنامه های مختلفی در حوزه ها و پایگاههای بسیج اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۳۳۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری به همت بسیج دانش آموزی در دبیرستان شهید بهشتی اصلاندوز برگزار شد.

حجت الاسلام اکبری در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت و گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به کارکردهای بسیج در طول ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:مهمترین رسالت بسیجیان صیانت از دستاوردهای انقلاب و حراست از ارزش های هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است که بسیج در این عرصه نقش خطیری برعهده دارد.

وی با اشاره به وظیفه خطیر دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم دشمنان،گفت: در عرصه ای که دشمن با تمام توان برای مقابله با انقلاب و نظام ما وارد میدان شده می توان با تفکر بسیجی تمامی توطئه های بیگانگان را به ویژه در جنگ نرم خنثی کرد.

همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج نشست بصیرتی سیاسی بسیج خواهران با سخنرانی سرهنگ حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری در سالن حوزه بسیج خواهران برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه فضیت و عدالت روستای بران علیا با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)،نشست سیاسی بصیرتی حوزه بسیج خواهران در پایگاه فاطمیه روستای مقصودلوی وسطی با سخنرانی سرهنگ درستکار جانشین ناحیه عشایری،بازدید از طرحهای اقتصاد مقاومتی در روستای پلنگلو به همت بسیج سازندگی و مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی و دارت توسط حوزه بسیج خواهران از برنامه های برگزار شده در پنجمین روز از هفته بسیج بشمار رفت.

گفتنی است،همایش بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه ایثار بمناسبت گراميداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسيج مستضعفین ساعت ۹/۳۰ صبح فردا دوشنبه ۵ آذرماه در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود.

سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز از عموم مردم ولایتمدار و عشایر غیور اصلاندوز جهت حضور پرشکوه در این اجتماع عظیم دعوت بعمل آورد.

ارسال نظرات