فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیج کمک‌حال دولت است گفت: بسیج با طرح‌های عمرانی خود می‌توان بار مشکلات مالی را از دوش دولت بردارد.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۸۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در جریان افتتاح هم‌زمان مسکن مددجویی و حوزه تجمیعی برادران و خواهران در روستای باش‌محله از توابع بخش لوندویل، بسیج را کمک‌حال دولت دانست و اظهار کرد: بسیج با طرح‌های عمرانی خود می‌توان بار مشکلات مالی را از دوش دولت بردارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیجیان شهرستان‌های آستارا و تالش به لحاظ طرح‌های عمرانی و تحقق اقتصادی مقاومتی برای دیگر شهرستان‌های استان الگو هستند تصریح کرد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری باید در بین بسیجیان این شهرستان توسعه یابد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جریان افتتاح هم‌زمان مسکن مددجویی و حوزه تجمیعی برادران و خواهران در روستای باش‌محله از توابع بخش لوندویل این شهرستان اظهار کرد: برای افتتاح حوزه مقاومت بسیج خواهران و برداران شهر لوندویل در سه طبقه به مساحت 400 مترمربع، 420 میلیون تومان هزینه شده است.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان میزان هزینه برای بهره‌برداری از یک واحد مسکن مددجویی در روستای باش‌محله به مساحت 50 مترمربع را 35 میلیون تومان دانست و تصریح کرد: طی دو سال گذشته 33 واحد مسکن مددجویی توسط سپاه ناحیه ساخته شده و 20 واحد نیز در دست ساخت است.

به گزارش فارس، دیدار چهره‌به‌چهره با مردم روستاهای لوندویل و تجلیان از بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان آستارا از دیگر برنامه‌های سفره یک روزه سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس استان گیلان به این شهرستان مرزی و شهیدپرور بود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات