رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع):
رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، بابیان اینکه امروز تفکر بسیجی در تمام گیتی گسترده شده است، گفت: بسیج یک افتخار و مکتب است.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۸۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار علی فضلی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره ۲۱۲ شهید کارمند شاهرود در مسجد قرآن این شهر، بابیان اینکه امروز تفکر و اندیشه بسیجی در گیتی گسترده شده است، تأکید کرد: روحیه جهادی در جبهه مقاومت که باعث پیروزی‌های فراوانی در منطقه علیه دشمنان و کفار شده از همین تفکر نشئت‌گرفته است.

 

وی بابیان اینکه تفکر جهادی و بسیجی است که سبب پیروزی‌های مختلف از سوی حزب‌الله شده است، افزود: نیرویی که در ابتدا گمان حفظ یک استان لبنان را نیز از آن نمی‌رفت امروز به‌گونه‌ای با تفکر بسیجی در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند که تمام معادلات استکبار جهانی برحسب آن برهم ریخته است.

 

دشمنی استکبار ادامه دارد

 

رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) بابیان اینکه دشمنی استکبار از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه دارد، گفت: دشمنان حوادث بسیاری را به ما تحمیل کردند که ۱۷ هزار شهید ترور و شهدای شاخصی چون باهنر و بهشتی و رجایی نمونه‌هایی از این عداوت دشمنان با نظام اسلامی است اما چیزی که دشمنان نتوانسته از این مردم بگیرد تفکر بسیجی است.

 

فضلی بابیان اینکه دشمن نتوانست بسیج را از مردم بگیرد چراکه امام امت نیز خودش را بسیجی می‌دانست، تأکید کرد: تفکر و اندیشه بسیجی در بین مردم ایران اسلامی ریشه دوانده است.

 

وی بابیان اینکه دشمنان از همین طرز فکر بسیجی در هراس هستند، افزود: آنچه دشمن را امروز بیمناک کرده، حضور مردم در میدان و عشق‌ورزی به اسلام و انقلاب است.

 

نباید از آمریکا غافل شد

 

رئیس دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) بابیان اینکه امروز دشمن اصلی ملت ایران، آمریکا و استکبار جهانی است، بیان کرد: امام راحل تأکیددارند در اوج جنگ از دشمن اصلی یعنی آمریکا غافل نشوید.

 

فضلی درباره ضرورت مقاومت در برابر دشمنان نیز، بیان کرد: عشق ورزی مردم ایران به اسلام و ولایت و تفکر بسیجی موضوعاتی است که دشمنان را به هراس وا می دارد و دل دوستداران انقلاب و نظام را شاد می‌کند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بسیج فرموده‌اند که هر کس که قلبش برای اسلام بتپد بسیجی است لذا باید گفت بسیج یک تفکر و شیوه زندگی است.

ارسال نظرات