مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ‌گفت:‌ حضور بسیج در حوزه مسائل سیاسی کشور و نقد عملکرد مسئولان در رفع بسیاری از مشکلات جامعه راه‌گشا است.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۶۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بسیج ظرفیت بالایی برای اثرگذاری در بسیاری از ابعاد مهم جامعه را دارد به‌طوری که حضور آنان در مسائل سیاسی و نقد عملکرد مسئولان بسیار راه‌گشا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان عنوان کرد:‌ پایه و اساس تشکیل انقلاب اسلامی ایران مسائل فرهنگی و توجه به امورات مهم این بخش است و بسیج و سپاه نیز به عنوان نهادهایی انقلابی برای پاسداشت آرمان‌ها و اهداف نظام به فرمان امام راحل پایه‌ریزی شدند.

تسخیری با بیان اینکه حفظ ارزش‌هایی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند بر عهده سپاه و بسیج است تصریح کرد: اگر در تفکر بسیجی بعد معنویت و تقوای لازم وجود نداشته باشد بدون شک ایستادگی در برابر دشمنان نظام و نقشه‌های پیچیده آنان میسر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزایش قدرت ایستادگی بسیجیان در برابر جبهه کفر و حمایت از انقلاب اسلامی را در گرو تقویت باورهای دینی و اعتقادی دانست و بیان داشت: در حال حاضر و با توجه به شرایط بسیار حساس زمانی موجود یکی از برنامه‌ها و اقدامات مهم نهاد بسیج بحث معرفت‌افزایی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ایستادگی انقلاب اسلامی در چهل ساله اخیر را به علت رشد مسئله معرفت‌افزایی در بسیجیان خواند و گفت:‌ پس از تعمیق مسئله معرفت‌افزایی در بسیجیان برای دشمن‌شناسی دقیق‌تر باید به دنبال راه‌های گسترش بصیرت‌افزایی بود.

تسخیری اقدام و عمل درست و به موقع در برابر نقشه‌های دشمنان را بدون پیشبرد مفهوم بصیرت‌افزایی ممکن ندانست و اظهار داشت: دشمن دائماً در حال تغییر جبهه نبرد خود علیه انقلاب اسلامی بوده به طوری‌که هم‌‌اکنون با ابزار فضای مجازی در حال اجرای نیات شوم خود در جنگ روانی است.

وی به انتقادات برخی نسبت به ورود بسیج به عرصه سیاسی کشور و مسائلی از این دست اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه نه‌تنها باید در مورد مهم‌ترین مسائل سیاسی کشور نظر بدهند بلکه در حوزه نقد عملکردهای ناصحیح برخی متولیان امر نیز باید حضور گسترده‌ و مثمرثمری داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان مأموریت بسیج و سپاه را حفظ انقلاب اسلامی اعلام کرد و ابراز داشت:‌ نیروهای بسیجی در کنار افزایش سطح معرفتی خود می‌بایست برای حل بسیاری از مشکلات کشور و مردم همواره حضوری فعال در تمام حوزه‌ها به ویژه در عرصه سیاسی داشته باشد.

انتهای پیام/‌م

ارسال نظرات