دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

بسیج ستون محکم دفاعی و خاستگاه آرمان پابرهنگان است/ برپایی فریضتین امر معروف و نهی منکر نشانه خلوص، تقید و تقدس بسیج است

بسیج ستون محکم دفاعی کشور و خاستگاه آرما‌های پابرهنگان در طول تاریخ است و این نهاد مقدس با ابتکار حضرت امام (ره) و همزاد با انقلاب اسلامی و از میان الله اکبرهای ملت نجیب و همیشه در صحنه ایران اسلامی متولد شد و در مدت بسیار کوتاه به ستون محکم دفاع از انقلاب و کشور مبدل شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۰۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خلیل صالحی در جمع بسیجیان ادارات ساری اظهار داشت: بسیج ستون محکم دفاعی کشور و خاستگاه آرما‌های پابرهنگان در طول تاریخ است و این نهاد مقدس با ابتکار حضرت امام (ره) و همزاد با انقلاب اسلامی و از میان الله اکبرهای ملت نجیب و همیشه در صحنه ایران اسلامی متولد شد و در مدت بسیار کوتاه به ستون محکم دفاع از انقلاب و کشور مبدل شد.

وی افزود: یکی از معجزات بسیج، جذب و پرورش نیروهای نخبه‌ای است که مهیای جانبازی در راه اسلام و انقلاب اسلامی هستند. همان دلیرمردانی که صیاد هزار رنگ دنیا قادر به شکار آنها نبوده و غیور مردانی که ره صد ساله را یک شبه پیموده و سودایی جز اعتلای کلمه «الله» در قاموس مقدسشان جای ندارد.

صالحی گفت: بسیج پرورش یافته مکتب عاشورا بوده و در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی در عرصه‌های گوناگون علمی، دفاعی، فرهنگی-اجتماعی، محرومیت‌زدایی و به ویژه امر به معروف و نهی از منکر دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد: از خلوص و تقدس بسیجیان همان بس که با برپا داشتن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به تأسی از بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر، حضرت سیدالشهدا(ع)، پرچم با عزت عاشورا را بر فراز آرمان و آرزوهای خود و همچنین بر قله های رفیع جهانی به اهتزاز در آورده اند.

صالحی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همواره در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، طلایه‌داران جنگ سخت و نرم به شمار می روند، خاطرنشان کرد: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیج در جامعه، نقش مؤثری در تعالی اجتماعی و نقش کاربردی در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار