سرگرد پاسدار محمد برمر درباره حرکت بسیجی اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلتهای انقلاب زنده بماند، همانطور که تن نحیف بسیجی وقتی در جلوی تانکهای دشمن در جنگ تحمیلی باید در وسط میدان باشد، امروز هم بسیجی باید در میادین مختلف در وسط میدان باشد.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۰۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بمناسبت هفته بسیج سرگرد پاسدار محمد برمر  در مصلی شهر سیمرغ گفت: امام عظیم الشاءن هم بسیج را تاسیس و هم به آن جهت حرکت دادند، لذا اگر بسیج طی 40 سال گذشته راه را گم نکرده و از مسیر منحرف نشده است دلیلش داشتن قطب نما و نقشه حرکت است، بسیج جهت حرکت خود را از اندیشه های فکری امامین انقلاب اسلامی گرفته و میگیرد.
فرمانده سپاه سیمرغ اظهار داشت: بسیجی میگوید مرگ بر آمریکا چون امام عزیز فرمودند اگر میخواهید رییس جمهور آمریکا و نوکرهایش را دعا کنید بگویید خدا مرگشان دهد، پس استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا برای بسیجی جهت حرکت شد .
سرگرد برمر با اشاره به سخنان امام(ره) مبنی بر اینکه ما غیر خدا کسی را نداریم ادامه داد: اگر بندبند استخوانمان را جدا کنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله های آتش ما را بسوزانند، اگر زن و فرزندمان را در جلوی چشممان به اسارت ببرند ما هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمیکنیم.

وی یادآور شد: حرکت بسیجی، دیپلماسی به سبک بسیجی و داشتن بصیرت برای دیدن مشتهای چدنی آمریکاییها، انگلیسها، فرانسویها و... در زیر دستکش زیبای مخملی شان هنگام مذاکره و قدم زدن با غربیها مشخص می شود.

سرگرد پاسدار محمد برمر درباره حرکت بسیجی اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلتهای انقلاب زنده بماند، همانطور که تن نحیف بسیجی وقتی در جلوی تانکهای دشمن در جنگ تحمیلی باید در وسط میدان باشد، امروز هم بسیجی باید در میادین مختلف در وسط میدان باشد.

فرمانده سپاه سیمرغ گفت: اگر یک تفکر و یک جریان بسیج را از صحنه کنار زد نه تنها فضیلتهای انقلاب را ذبح کرده بلکه باید منتظر خوردن سیلی از دشمن هم باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم خارج از مرزهای جغرافیایی با دشمن جنگیدند و این یعنی یعنی روحیه دشمن شناسی و استکبار ستیزی بسیجی، بیان کرد: یمن مظلوم طی حملات وحشیانه آل سعود در این سالها بیش از 16 هزار بار حمله هوایی شد،  بیش از 1 میلیون نفر آواره شدند، بیش از 500 مسجد و 4000مدرسه ویران شد، بیش از 11 هزار نفر شهید شدند که 3000 نفر از شهدا کودک بوده اند، جرم کودکان شهید یمنی چیست؟

این فرمانده ضمن ضمن بیان اینکه سازمانهای حقوق بشری و زیست محیطی برای مرگ یک سگ تمام فشارهای بین المللی را وارد میکنند چرا برای فاجعه انسانی در یمن سکوت مرگباری گرفتند و کر و کور و لال شده اند با اشاره به حرف امام(ره) مبنی بر آنکه تنها آنهایی با ما تا آخر خط هستند که طعم فقر را چشیده اند،  گفت: جهت حرکت بسیجی حمایت از مستضعفین و محرومین است لکن اینها بخشی از جهت های حرکت بسیجی و اصول مسلم انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در طول تاریخ انقلاب اسلامی بود.

سرگرد برمر با اشاره به اینکه همه توفیقات 40 ساله بلطف خداوند متعال روی دوش توده های مومن و آگاه و مبارز و مقاوم مردم است، عنوان کرد: اگر هسته ای، موشکی، نانوئی و ژنتیکی شدیم همه پیشرفتها در مقیاس جهانی با همین نوع نگاه بوده است.

فرمانده سپاه سیمرغ افزود: قطار انقلاب با سرعت در حال حرکت است، گرچه گاهی در ایستگاههایی توقف دارد، عده ای خسته می ایستند و اتراق میکنند و بر اثر پذیرایی های چرپ و شیرین مست  دنیا میشوند و نمیتوانند ادامه مسیر دهند، اما قطار انقلاب متوقف نمی ماند، به راه خود ادامه میدهد همانطور که طی این 40 سال ادامه داد و رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها