امام جمعه مهریز در دیدار با اعضای تیم‌های باشگاه مقاومت بسیج شهرستان بیان داشت: شهدای هر شهری مدال آوران و نام آوران اصلی آنجا هستند و باید تمثال آنان در سردرب ورودی ورزشگاه‌ها و محافل نصب شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۱۸۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی افزود: در روایات به امر سلامتی و ورزش اهمیت زیادی داده شده است و ورزش یک مشغولیتی است که ابتدا خود انسان در جهت سلامتی از آن نفع می‌برد و در درجه دوم یک ورزشکار می‌تواند آبرویی برای شهرستان و حتی کشور باشد.
محی الدینی ادامه داد: اولین مقوله‌ای که باید در بحث ورزش به آن اهمیت داده شود پایبندی یک ورزشکار به ارزش‌های دین و اخلاق است که در موفقیت وی بسیار تاثیر گذار است.
امام جمعه مهریز تصریح نمود: همه ما باید سعی کنیم اخلاق را در زندگی فردی، ورزشی و اجتماعی خود حاکم کنیم که امروز بسیاری از مشکلات خانواده‌ها و حتی مسائل کشور بعلت همین بی اخلاقی و بد اخلاقی هاست.
در این دیدار سرهنگ سلمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز مهمترین ابزار برای جذب جوانان و نوجوانان در شرایط کنونی را ورزش دانست و بیان داشت: با تمام توان در شکوفایی ورزش و ایجاد فضایی سالم در شهرستان تلاش خواهیم نمود.
گفتنی است باشگاه مقاومت بسیج مهریز از رده‌های برتر در انجام فعالیت‌ها و ایجاد مکان‌های ورزشی و کسب مقامات استانی و کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی می‌باشد.
در پایان از تعدادی از ورزشکاران شهرستان با اهدا لوح و مدال تجلیل و قدردانی گردید.
ارسال نظرات