عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارتخانه‌ها اکثر احکام بودجه ۹۷ را اجرا نکرده‌اند و به عنوان مثال وزارت صنعت تنها ۲ حکم از ۲۲ حکم مربوط به این وزارتخانه در بودجه امسال را اجرا کرده‌ است.
کد خبر: ۹۰۸۴۱۲۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیته اقتصادی کمیسیون گزارشی را از میزان احکام بودجه ۹۷ توسط وزارتخانه‌های مختلف به کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: کمیته اقتصادی در گزارش خود عنوان کرد که وزارتخانه‌ها اکثر احکام بودجه سال ۹۷ را در ۶ ماهه نخست امسال اجرا نکرده‌اند و تنها تعداد کمی از احکام اجرایی شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال در این گزارش آمده بود که وزارت صنعت‌، معدن و تجارت تنها دو حکم از ۲۲ حکم مربوط به حوزه کاری این وزارتخانه در بودجه سال ۹۷ را اجرا کرده است و مابقی احکام توسط این وزارتخانه اجرا نشده است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع پروژه‌های عمرانی راکدمانده در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها که پیمانکاران آنها از ادامه کار انصراف داده‌اند، کمیسیون بودجه نشستی را با سازمان برنامه و بودجه برگزار کند.

ارسال نظرات