خبرهای داغ:
از 10 تا 13 آذر ماه؛

نمایش «کافه سایه» در نهاوند به روی صحنه می‌رود

نمایش «کافه سایه» به نویسندگی ابراهیم عادل نیا و کارگردانی حسین رنجبر در نهاوند به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۹۰۸۴۰۴۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

نمایش «کافه سایه» در نهاوند به روی صحنه می‌رودکارگردان نمایش «کافه سایه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایش «کافه سایه» بر گرفته از یک ژانر اجتماعی است که گروه نمایشی یکتا وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به تولید و اجرای عمومی آن پرداخته است.

حسین رنجبر افزود: این نمایش از 10 تا 13 آذر ماه هر روز ساعت 15:30 در تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی ، خیابان دانش، روبروی خانه معلم اجرای عمومی دارد.

وی محدودیت در انتخاب متن را از مشکلات مربوط به اجراهای عمومی عنوان کرد و با اشاره به اینکه این نمایش در سه دوره زمانی قاجار، پهلوی و حال اتفاق می‌افتد، بیان کرد: هر دوره زمانی با زبان مشخص آن دوره روایت می‌شود و داستان نمایش موضوعات اجتماعی و سیاسی این دوران و روابط بین طبقات اجتماعی را نقد و بررسی می‌کند.

کارگردان نمایش «کافه سایه»اظهار کرد: آقایان حمید رضا سیاهوشی و همایون بیجنوند و خانم‌ها فاطمه زمانیان، ناهید بیجنوند و دلارام کریم پوریان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه نزهت عطاری منشی و دستیار صحنه، مریم میرزایی مدیر صحنه محمد سلگی و مجید فریادرس دستیاران کارگردان این نمایش را برعهده دارند، افزود: موسیقی این اثر برعهده ایمان سیف و گریم نمایش را خانم دلارام کریم پوریان است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات