مراسم ویژه پنجم آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، با حضور با شکوه بسیجیان در مصلی جمعه شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۰۳۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

بسیج میوه لذیذ انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهر برازجان در مراسم ویژه پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت: حقیقتی که برهیچ کس پوشیده نیست این است که ایران اسلامی آنقدر قدرت نظامی دارد که هم از مرز‌های سرزمین خود دفاع کرده و هم از مرز‌های کشور‌های اسلامی و دنیای اسلام دفاع می‌کند.
مصلح یادآور شد: از لحاظ اقتدار، ما در اوج اقتدار هستیم، ما ضعیف نیستیم، ما از نظر نظامی یکی از قوی‌ترین کشور‌های دنیا هستیم، چرا که مردمی انقلابی، باانگیزه، بسیجی و با ایمان داریم.

وی تصریح کرد: اسرائیل در طول چند سال گذشته هر موقع با جبهه مقاومت درگیر شده، شکست و سرافکندگی نصیبش شده، چه در جنگ ۳۳ روزه و چه در جنگ‌های ۲۲ روزه، شش روزه و سه روزه، همگی با شکست و عقب نشینی همراه بوده است.
حجت الاسلام حسن مصلح اظهار داشت: بسیج میوه لذیذ انقلاب اسلامی است، هر درختی که کاشته می‌شود یک میوه دارد، ولی درخت شجره طیبه بسیج، هزاران میوه دارد.
وی در پایان یادآور شد: از میوه‌های با ارزش درخت طیبه بسیج می‌توان به میوه امنیت، وحدت و خدمت اشاره کرد که در حال حاضر، نه تنها ایران اسلامی بلکه تمام دنیای اسلام از آن بهره‌مند هستند.
بسیج میوه لذیذ انقلاب اسلامی است
ارسال نظرات