فرماندار تبریز در آیین رونمایی نرم افزارهای برق تبریز:
فرماندار تبریز در آیین رونمایی نرم افزارهای برق این کلان شهر با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش برق نیازمند هزینه بالایی است، گفت: باید فرهنگ صرفه جویی را در کشور نهادینه کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۴۰۳۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، علیار راستگو، اظهار داشت: تلاش برای استفاده و ارتقاء سیستم های نرم افزاری در شرکت توزیع نیروی برق تبریز، علاوه بر عدم اتلاف انرژی و هزینه برای آحاد جامعه، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند.

وی منسوخ شدن استفاده از سیستم های قدیمی و مکانیکی در صنعت برق را عامل موفقیت در مدیریت مصرف انرژی دانست و بیان کرد: به طور مثال استفاده از سنسورهای برق در ادارات برای کاهش مصرف انرژی، تجربه مفیدی است که باید برای تعمیم آن در سطح جامعه تلاش شود.

راستگو با اشاره به اینکه همه‌ی کشورهای در حال توسعه به سمت استفاده از تکنولوژی های نوین  در سیستم‌های اداری و خدمات‌رسانی خود می‌روند، ادامه داد:  اقدامات  برق تبریز در این راستا بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه میز خدمت به کلیه سازمان ها، تصریح کرد: نرم افزار های رونمایی شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در واقع تحقق همان آرمان های میز خدمت الکترونیکی است که توسط این شرکت جامه عمل پوشیده است.

راستگو افزود: این نرم افزار ها به دلیل قابلیت مشاهده‌ی مسیر اداری توسط مشترکین، اعتماد بین مردم و مسئولین را ارتقا می‌دهند و این باور در شهروندان ایجاد می‌شود که مسیر انجام کار همه‌ی مردم برای خدمات‌رسانی یکسان است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی اظهارداشت: افزایش اعتماد عمومی خواسته قلبی ماست چرا که هر چقدر در جهت رضایت مردمی تلاش کنیم با به وجود آمدن پشتوانه محکم مردمی در مدیریت مشکلات موفق عمل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحلیل مدیریتی این اقدام، علاقه مند تر شدن مردم به نظام جمهوری اسلامی و  افزایش اعتماد عمومی مردم به سیستم اداری است.

ارسال نظرات