خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران استان قم گفت: امروز مقاومت نیروهای مقاومت یمن نیز باعث شده است که آمریکا با ایادیش عربستان و امارات و...نتوانسته اند یک بندر کوچک را به سیطره خود درآورند و در باتلاقی که خود بوجود آورده اند فرو رفته اند.
کد خبر: ۹۰۸۴۰۲۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در این مراسم که با اجرای مراسم متنوع همراه بود سردار احمدی فرمانده سپاه پاسداران حضرت علی بن ابیطالب استان قم در سخنانی اظهار داشت : هرکسی که درجه و کرسی ریاستش بالاتر باشد میزان بدهی او به مردم بیشتر است.


وی افزود: حیثیت کشور ایران اسلامی و دین مبین اسلام و شرف ملت ازبرکت قطره قطره خون شهیدان و تحمل و صب رزمندگان و جانبازان است .


فرمانده سپاه قم اظهارکرد: گرچه حضرت امام خمینی (ره) معصوم نبود ولی خداوند به امام تعلیم داد تا بسیج را تاسیس وراه اندازی نماید و خود نیز همواره می گفت که من یک بسیجی ام و ازخداوند متعال می خواست تا با بسیجیان محشور شان کند.


سردار احمدی گفت: در تمام وقایعی که تاکنون برای جهان اسلام بوجود آمده آمریکایی ها حمله کننده بوده است وجبهه مقاومت دفاع کننده و در تمام این وقایع آمریکایی ها ذره ای موفقیت نداشتند غیر از این مذاکرات اخیر هسته ای که انجام گرفت.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکا و با همکاری اسرائیل و انگلیس و فرانسه و...همه چیز را بسیج کرده بودند تا بتوانند نظام اسلامی ایران را ساقط نمایند ولی تاکنون به هیچ یک از اهدافشان دست نیافته اند وبه اندازه یک کف دست از خاک ایران اسلامی در اشغال متجاوزان نمی باشد.


فرمانده سپاه قم عنوان نمود: به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اسرائیل ها که روی پرچمشان ازنیل تا فرات حک شده است در کشور خودشان ساقط شده اند و به فکر کشیدن دیوار برای دفاع از خود بدور کشورشان افتاده اند.


سردار احمدی تصریح کرد: امروز مقاومت نیروهای مقاومت یمن نیز باعث شده است که آمریکا با ایادیش عربستان و امارات و...نتوانسته اند یک بندر کوچک را به سیطره خود درآورند و در با تلاقی که خود بوجود آورده ند فرو رفته اند.


وی تاکید کرد: هرجا که بسیجی های عزیز وارد عمل شده اند ایران اسلامی به درجات بالای علمی دست یافته اند و از صفربه صد رسیده اند و باید که همه بسیجیان برای دفاع از اقتدار ملی ایران اسلامی وقت بگذارند.


یادآور می شود در ابتدای این مراسم سرهنگ محسن امانتی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سرایان ازبرنامه های اجرایی در هفته بسیج گزارشی ارائه داد و در پایان از تعدادی از بسیجیان فعال شهرستان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها