رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در دیدار با فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام عنوان کرد:توسعه اقتصادی نیازمند تفکر و حرکت بسیجی در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۸۴۰۲۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتانیوز، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و گرامی داشت هفته بسیج در دیدار با سردار شاهچراغی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان و پاسداران با تاکید بر اهمیت جایگاه و تاثیرگذاری بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: از اول انقلاب اسلامی در تمامی دوره‌ها و عرصه‌های مختلف در مقابله با جنگ سخت و جنگ نرم دشمنان، بسیج کارساز بوده و توانسته است توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

محمود سیجانی افزود: برای مقابله و توسعه اقتصادی به ویژه در بحث تحریم‌هایی که دشمنان به ما تحمیل کرده اند نیازمند تفکر و حرکت بسیجی وار هستیم تا بتوانیم کمبود‌ها را جبران کرده و بسیاری از نیاز‌ها را در داخل کشور تولید و تامین کنیم که از این طریق به خودکفایی در زمینه‌های مختلف دست یابیم.

وی ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در زمینه های اقتصادی با این نهاد انقلابی تصریح کرد: در عرصه جنگ اقتصادی نیز امروز ما به تفکر بسیج و نیرو‌های نخبه بسیجی نیازمندیم و با این تفکر است که باید با فرصت سازی، از مشکلات اقتصادی هم عبورکرده و به اهداف مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در سازمان اشاره کرد و گفت :کارگروه اقتصاد مقاومتی در اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری تشکیل شده و همکاری و تعاملاتی با بسیج و سپاه پاسداران استان انجام داده است که آموزش 3000نفر بیسجی در خصوص مصرف و حمایت از کالای ایرانی ، برگزاری تورهای صنعتی و بازدید بسیجیان از واحد های تولیدی  صنعتی از جمله اقدامات این کارگروه است.

در پایان سردار شاه چراغی فرمانده سپاه قم ضمن خرسندی از این دیدار افزود : سپاه پاسداران و بسیج همیشه در کنارمردم بوده و از هیچ فرصتی برای خدمت به مردم دریغ نخواهد کرد .

ارسال نظرات