خبرهای داغ:
محسن براتی
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:
این بسیجیان بودند که با تقدیم کردن جانشان باعث شدند که این انقلاب با شکوه بماند و روز به روز پیشرفت کند
کد خبر: ۹۰۸۳۹۹۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه ،سرهنگ حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در همایش تجلیل از پیشکسوتان، خدمتگزاران و فرماندهان بسیج که توسط سپاه ناحیه درچه در اردوگاه شهدا این شهر برگزار شده بود گفت: شما بسیجیان با تقدیم کردن چندین هزار شهید جلوی دشمن ایستادید و نگذاشتید یک ذره از خاک این کشور به دست دشمن بیقتد.
تازه این توی جبهه‌ها بود. توی شهر‌ها چکار کردید؟ منافقین کور دل که زشترین و منفورترین جهره را دارند زمانی که دشمن به ماحمله کرده بود آن‌ها در شهر‌ها بمب گذاری می‌کردند و باعث شهادت مردم و مسئولین می‌شدند و این تفاوت یک ارتش به نام بسیج با یک ارتش که زمان پهلوی وجود داشت می‌باشد.
سرهنگ حسین زاده در خصوص توطئه‌های دولت‌های استکبار فرمود: انگلستان با توطئه‌های که علیه ما کردند باعث مرگ چندین میلیون ایرانی شدند. حال همان انگلیس با بی بی سی فارسی دنبال آزادی ایران هستند.
انگلیس و آمریکا روحیه استکباری دارند. فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب فرهنگ سود است و انسانیت برای آن‌ها معنی ندارد.
انگلیسی‌ها یه زمانی برای کشور ما نخست وزیر انتخاب می‌کردند.
حال ان‌ها شده اند طرفدار ایران و مردم ایران و متاسفانه یک عده پای حرف آن‌ها می‌نشینند و فریب آن‌ها را می‌خورند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با عزت و قدرت درحال پیشرفت است. کسی منکر مشکلات اقتصادی نیست، اما باید برویم ببینیم مشکل از کجاست؟ چه کسانی کم کاری کردند تا باعث رفع این مشکلات شویم.
ایشان در ادامه فرمودند: ما یک ملت آزاد مسلمان شیعه هستیم که با وجود تحریم‌ها در حال پیشرفت هستیم. یک زمانی آمریکایی‌ها وانگلیسی‌ها توی ذهن ما کرده بودند که ما ایرانی‌ها قادر به تولید کوچکترین چیز‌ها نیستیم، اما امروز شاهد این هستیم که سربازان این کشور قادر به ساخت هواپیمای شکاری هستند و پیچیده‌ترین عمل‌های جراحی در ایران انجام می‌شود و این بسیجیان بودند که با تقدیم کردن جانشان و از خودگذشتگی‌هایی که داشتند باعث پیشترفت این انقلاب شکوهمند اسلامی شدند.
در واقع بسیجیان بیش از ۴ دهه است که زینت این انقلاب شده اند. اما یک عده دارند این از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌ها را کم رنگ می‌کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها