خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان سپاه محمد رسول‌الله(ص) عنوان کرد
یکی از فرماندهان سپاه محمد رسول‌الله(ص) هدف از بر پایی انقلاب را مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: امروز من و بسیجیان وظیفه داریم که راه و هدف انقلاب و شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۹۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸

مبارزه با استکبار جهانی هدف از بر پایی انقلاب اسلامی به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رضا غزلی در مراسم «بسیج، اسطوره ایثار و مقاومت» دانشگاه آزاد اسلامی همدان، بیان کرد: پس از پیروزی  انقلاب اسلامی در ایران، آمریکا گفت این انقلاب بیش از 6 ماه دوام نمی‌آورد و با انجام کودتاهای مختلف و تفرقه‌افکنی سعی در براندازی انقلاب داشت.

وی افزود: در اوایل انقلاب دشمنان از جمله آمریکا با این تفکر که می‌توانند به هدف خود برسند سعی در نزاع و رواج افکار غلط در بین دانشجویان به عنوان قشر بیدار جامعه داشتند که به یاری خداوند در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

این فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به روحیه بسیجی در رزمندگان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دانشگاه رزمندگان، جبهه آنها بود؛ رزمندگانی که هنوز به سن نوجوانی نرسیده بودند در برابر دشمن مقاومتی می‌کردند که دشمن در چاره‌جویی عاجز می‌ماند.

وی بیان کرد: رزمندگانی که با سن کم فرماندهی یک گردان را بر عهده می‌گرفتند و چنان ضربه‌ای به دشمن می‌زدند که دشمن دیگر توان ایستادگی نداشت.

غزلی با بیان اینکه تفکر حضرت امام(ره) معجزه‌ای برای پیروزی بود، عنوان کرد: دشمن قدرت و توانمندی امام(ره) را در سیاست جنگ، نادیده گرفته و به آن توجهی نکرده بود که این عاملی برای شکست آنها بود.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب امروز همان انقلابی است که خون‌های زیادی برای آن ریخته شده پس باید برای حفظ این انقلاب جان خود را فدا کنیم.

این فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران فقط طرفدار حق است، افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها انقلابی است که نه طرفدار غرب و نه طرفدار شرق بلکه فقط موافق حق و مبارزه با استکبار است.

وی هدف از بر پایی انقلاب را مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: امروز من و بسیجیان وظیفه داریم که راه و هدف انقلاب و شهدا را ادامه دهیم.

غزلی سپس به بیان چند خاطره از دروان دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی و پیروزی انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی همدان پرداخت.

* اندیشه و تفکر بسیجی باید در دل جوانان جامعه نفوذ و ریشه کند

مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز اظهار کرد: اگر بخواهند موفقیت یک عارف را در طول زندگی او ارزیابی کنند به سراغ شاگردانش رفته و با ارزیابی شاگردان او میزان موفقیتش را می‌سنجند.

حجت‌الاسلام حمیدرضا طالقانی ورکشی‌ ادامه داد: شاگردان امام(ره)، شاگردانی بودند که سیاست را از پیشوای خود آموختند و همین شاگردان انقلاب را آفریدند و نقش مهمی در شکل‌گیری آن داشتند.

وی با بیان اینکه امام(ره) بهترین عارف روزگار و تاریخ اسلام است، تصریح کرد: حضرت امام(ره) توانستند با تربیت شاگردانی که حاضر بودند جان خود را فدای اسلام کنند قشر عظیمی از جوانان را در نهادی به اسم بسیج فعال کنند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری دانشگاه آزاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: هفته بسیج، هفته گرامیداشت مقام و تفکر بسیجی است که متأسفانه امروز استقبال از این مناسبت بسیار کمرنگ شده است در صورتی‌که این گرامیداشت باید همیشه پرشور و با صلابت برگزار شود

وی بیان کرد: اندیشه و تفکر بسیجی باید بیش از این در دل جوانان جامعه نفوذ و ریشه کند و روحیه بسیج و بسیجی در آنها تقویت شود گرچه تا کنون گرایش به این تفکر بسیار عالی و مطلوب بوده‌است.

طالقانی ورکشی‌ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: امیدواریم روزی را ببینیم که ارتش 20 میلیونی بسیجی که امام راحل وعده آن را دادند، محقق شود و بتوانیم با یکدیگر متحد و یکپارچه عزم را برای جنگ با دشمن جزم کنیم‌.

وی همدان ابراز امیدواری کرد: روزی تمام بسیجیان عالم زیر پرچم مهدی موعود(عج) یکپارچه با استکبار و زورگویی مبارزه و آن را ریشه‌کن کنند و صلح و دوستی تمام جهان را فرا گیرد

 در پایان این مراسم از بسیجیان کارمند دانشگاه آزاد اسلامی همدان، دانشجویان بسیجی شرکت کننده در اردوی جهادی و دانشجویانی که در امر برگزاری راهپیمایی اربعین کمک کرده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات