خلفی زاده در جمع بسیجیان پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

تشکیل بسیج مستضعفین از مهمترین و افتخار امیز‌ترین اقدامات امام راحل

خلفی زاده در جمع بسیجیان پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح اقدامات امام راحل، تشکیل بسیج مستضعفین را یکی از مهمترین و افتخار امیز‌ترین کار‌های ایشان عنوان نمود و اظهار داشت:اگر مسئولین جمهوری اسلامی به فکر ایجادحکومت جهانی حضرت حجه نباشند خائن و خطرسازند.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۸۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج فراخوان گردان الزهرا پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.
"خلفی زاده "در این فراخوان، حفظ حکومت اسلامی در جمهوری اسلامی (حفظ ارزش‌های اسلامی) ,تشکیل حکومت اسلامی در دیگر کشور‌ها و فراهم نمون زمینه برای حکومت عدالت گستر حضرت مهدی (عج) را از اقدامات امام خمینی (رحمه الله) برشمرد و تشکیل بسیج مستضعفین را یکی از مهمترین و افتخار امیز‌ترین کار‌های ایشان عنوان نمود.
وی در ادامه ضمن اشاره به فتنه دیماه سال ۸۸ به بهانه گرانی و سخنرانی روسای امریکا مبنی بر وعده نابودی جمهوری اسلامی ایران، اذعان داشت:سپاس خدای را که در ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و نه تنها جمهوری اسلامی ساقط نشد بلکه ایران همه جا حرف اول را می‌زند.
سخنران فراخوان با تصریح اینکه دشمن به خاطر عدم موفقیت در شکست و نابودی ایران، وارد جنگ اقتصادی شده است، خاطر نشان کرد:سلطان سکه، سلطان زمین و اتفاقات اخیر نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمن بوده است، ولی مردم ما همچنان تا پیروزی در مقابل دشمن صبر و ایستادگی می‌کنند.
ایشان در ادامه با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی رحمه الله مبنی براینکه "اگر مسئولین جمهوری اسلامی به فکر ایجادحکومت جهانی حضرت حجه نباشند، خائن و خطرسازند حتی اگر به مردم خدمت کنند" افزود:از اول انفلاب تا حال به جزء مقام معظم رهبری (مده الظله) و شهید رجایی سایر روسای جمهوری باوجود انجام برخی از خدمات توجهی به این فرمایشات امام راحل نداشته اند.
اهداجایزه به برگزیدگان مسابقه حفظ سوره مبارک قمر و حدید از دیگر برنامه‌های این فراخوان بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار