در دیدار رئیس دادگستری استان با فرمانده سپاه عنوان شد:
رییس دادگستری استان کرمان با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی  نماد  مقاومت است، افزود: تفکر امام (ره) و حرکت بسیجی ایشان باعث پیروزی انقلاب شد و همین تفکر و حرکت  می تواند پشتوانه عظیم برای حفظ  دستاوردهای ارزشمند این انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۷۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، یدالله موحد رئیس دادگستری استان کرمان ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: همه ما بسیجی هستیم و به این عنوان افتخار می کنیم چرا که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بنیانگذار این نهاد مقدس بودند.

وی با توجه به فرمایشات امام و مقام معظم رهبری در رابطه با گرامیداشت هفته بسیج گفت:حضرت امام می فرمایند  مسئله بسیج مسئله تازه ای نیست و همانی بود که در سطح اسلام وجود داشت و هرنیروی جوانی به عنوان یک بسیجی باید همواره مدافع اسلام و آرمان های آن باشد انقلاب و نظام باشد.

رییس دادگستری استان کرمان با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی  نماد  مقاومت است، افزود: تفکر امام (ره) و حرکت بسیجی ایشان باعث پیروزی انقلاب شد و همین تفکر و حرکت  می تواند پشتوانه عظیم برای حفظ  دستاوردهای ارزشمند این انقلاب باشد.

وی ادامه داد: امروز تنها تفکر بسیجی است که می تواند به ملت های آزادیخواه و مللی که می خواهند عزتمند زندگی کنند اهدافشان را محقق سازد.

موحد با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در جهت اهداف این نهاد مقدس کمک کنیم و کوشا باشیم ، عنوان کرد: امروز افتخار داریم که در استان کرمان ۳۶۰ نفر از همکاران ما ایثارگران دوران دفاع مقدس و همچنین تعداد زیادی  عضو فعال بسیج حقوقدانان هستند و امیدواریم که بتوانیم با تدبیر، رویشی در این حوزه داشته باشیم و در جهت اهداف بلند حضرت امام (ره) برای شکل گیری لشکر ۲۰ میلیونی بسیج  گام برداریم.

وی به تفاهم نامه اشاره کرد و  اذعان داشت: مبنای این تفاهم نامه مصوبه امنیتی است که در سطح ملی توسط دادستان کل کشور با سپاه  منعقد شده و آن هم درچارچوب قانون حمایت قضایی از بسیج است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: این تفاهم نامه بین سپاه ، نیروی انتظامی و دادگستری استان با هماهنگی دادستان های قضایی حوزه ها و نواحی مختلف بسیج عملیاتی خواهد شد .

موحد تصریح کرد: رویکرد این تفاهم نامه پیشگیری از وقوع جرم است که متاسفانه نرخ جرم در حال افزایش است و یکی از تدابیری که اندیشیده شده با شکل گیری گشت های بسیج محله محور بتوانیم در جهت پیشگیری از سرقت و جرائم خیابانی اقدامات موثری انجام دهیم .

وی  افزود: مطمئنیم اگر این برنامه  با آموزش های مناسب و درست مدیریت شود جلوی بسیاری از حواشی گرفته می شود که می تواند کارکرد بسیار مثبت و خدمات ارزشمندی را از جهت کاهش آسیب های اجتماعی و نرخ جرم داشته باشیم و این را حتما دنبال می کنیم تا به نتیجه برسیم.

موحد بیان داشت: در حوزه تعامل و همکاری و در سایر بخش ها نیت هم همین است و بارها تاکید کردیم که با حفاظت اطلاعات سپاه تعامل و همکاری داشته باشیم که خدای ناکرده تبعات منفی در بر نداشته باشد، امید که تعامل مثبتی در راستای خدمت به مردم و جامعه در مسیر منویات مقام معظم رهبری صورت گیرد.

ارسال نظرات