خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سید الشهداء استان اصفهان در روز همایش حماسه حضور بسیجیان زرین شهرپنچم آذرگفت:وقتی آمریکا آنچه که در سازمان ملل و شورای امنیت تصویب شده را زیر پا گذاشته است بیایم باز مذاکره بکنیم ؟این حماقت نیست ؟ این بردگی نسیت ؟ و این تسلیم در مقابل دشمن نیست؟
کد خبر: ۹۰۸۳۹۷۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان ، سردار استکی فرمانده قرارگاه سید الشهداء استان اصفهان در روز همایش حماسه حضور بسیجیان زرین شهرپنچم آذر در ورزشگاه 17شهریور زرین شهر ضمن تشکر از حضور بسیجیان خصوصا جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کردند وگفتند: همان گونه که رهبر معظم فرمودند "ما امروز نیرو هایی داریم ، جوانانی داریم که حضرت امام رحمت الله علیه را ندیدند ولی با تمام وجود خط امام را ، اندیشه امام را ومکتب امام را پیروی می کنند ".

سردار استکی ادامه دادند :امیدوارم که همه بسیجیان مخصوصا جوانان ، خواهران و برادران عزیزپیروی از حضرت امام رحمت الله علیه و گوش فرادادن به فرامین جانشین امام رحمت الله علیه مقام معظم رهبری را انشاء الله همیشه در زندگی خودشان و فعالیت خودشان سر لوحه  قراردهند.

فرمانده قرارگاه سید الشهداء استان اصفهان با اشار به رشادتهای 750شهید شهرستان لنجان وخصوصا سردار شهید حسین قجه ای که افتخار هم رزمی با ایشان را داشتند گقت: آنچه که امروز مایه سر بلندی ، عزت ، امنیت و سیادت این ملت و کشور است حاصل رشادت ،حماسه آفرینی و از جان گذشتگی شهیدان ما است . اگر شهدا نبودند و در جبهه های مختلف حضور پیدا نمی کردند ما امروز در این کشور نه امنیت داشتیم ، نه آزادی داشتیم ، نه قدرت انتخاب و تصمیم داشتیم و آنچه که ما امروز داریم متعلق به شهدای بزرگوار است.

ایشان گفتند: اگر امروز انقلاب اسلامی برپاست وخط جبهه مقاومت وجود دارد بنا به فرمایش حضرت علی علیه السلام" رمز پیروزی پایداری و ایستادگی است" و این آموزه ای که از قرآن ، پیامبر صلوات الله علیه و از ائمه سلام الله علیه و از امام بزرگوار امروز به رهبری حضرت مقام معظم رهبری مقاومت در برابر دشمن است، ایستادن در مقابل دشمن است و ایسادن در مقابل جنایتکاران ، در مقابل ظلم ، در مقابل ظالمان و در برخورد با آنها و هجوم به آنها است و همچنین زیر بار زور نرفتن و تسلیم نشدن است که رهبر معظم می فرمایند" جهاد کبیر یعنی تسلیم نشدن در مقابل دشمن است."

سردار ادامه دادند: متاسفانه بعضی از سیاستمداران ما دنبال مذاکره بودند و حضرت آقا فرمودند من به این مذاکرات  خوش بین نیستم  ولی آنها گفتند ما خوش بینن هستیم و رفتند و نتیجه مذاکرات و برجام به این حال رسیه است که نتیجه ای ندارد ولی باز هم دنبال مذاکره اند . این ادامه دادن با کسی که ما با او مذاکره کردیم و آمده زیر پای همه تعهداتش در دنیا را زده است و آنچه که در سازمان ملل و شورای امنیت تصویب شده را زیر پا گذاشته است بیایم باز مذاکره بکنیم ؟این حماقت نیست ؟ این بردگی نسیت ؟ و این تسلیم در مقابل دشمن نیست؟

ایشان در پایان به فرمایشات رهبر معظم در روز4آبان در خصوص جنگهای اسرائیل با غزه اشاره کردند که فرمودند: " نه مذاکره نه جنگ  ، اسرائیل و آمریکا غلط می کنند که ایران را تهدید می کنند."

ارسال نظرات
پر بیننده ها