خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه میانه در جشن سه شنبه های مهدوی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، فرهنگ مقاومت را از ویژگی های بسیج عنوان کرد و گفت: فرهنگ مقاومت از برترین گفتمان های رهبری برای کل دنیاست.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۶۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی اهداف اصلی دشمنان نظام را از بین بردن تفکر اسلامی در بین جوانان و یکی از شاخصه ها و ویژگی های برجسته تفکر بسیجیان را گفتمان سازی دانست.

وی با بیان اینکه دانشجویان، سرپنجه های اصلی و اساسی نظام در مقوله گفتمان سازی هستند، اظهار کرد: همان طور که می دانید، یکی از برترین گفتمان سازی ها، در بیانات مقام معظم رهبری با عنوان فرهنگ مقاومت است که کل دنیا از این سخنان استفاده و بهره می برند.

 بیرامی افزود: فرهنگ مقاومت یکی دیگر از ویژگی های برجسته تفکر بسیجی است، اگر به تاریخ رجوع کنیم، خواهیم دید که کشور ما سال های سال مورد تهاجم، تجاوز و غارت قرار گرفته و دلیل این تهاجمات هم این بود که در آن برهه زمانی، فرهنگ مقاومت وجود نداشت

  وی با اشاره به نبردهای جبهه مقاومت اذعان کرد: نبردهای جبهه مقاومت، با استعانت از خداوند متعال و تفکر بزرگ بسیجی و فرهنگ مقاومت، در حال حاضر در مرحله اوج اقتدار و قدرت در جهان است.

   بیرامی با هشدار بر اینکه اکنون دشمنان نظام در  پی به انحراف کشاندن جونان و سیطره بر کشورمان هستتند، بیان کرد: اکنون زمان جهاد کبیر یعنی جهاد با نفس و مقابله با شیطان درون است.

   علی سلیمی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با تاکید بر  اهمیت استفاده از دانشجویان نخبه در باشگاه پژوهشگران و نخبگان، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، حمایت همه جانبه خود را از دانشجویان صاحب ایده و خلاقیت فکری در زمینه های مختلف علمی و  پژوهشی برای به قابلیت رسانی و تجاری سازی محصولات شان اعلام می دارد و دانشجویان می توانند در باشگاه پژوهشگران و نخبگان و نیز مرکز رشد و واحدهای فناور مستقر در دانشکده علوم انسانی از کلیه امکانات و مزایای آن استفاده کنند.

  حجت الاسلام حسین؛ قدوسی مسئول دارالتحقیق شهید مطهری تبریز نیز در این مراسم با نوآوری های جدید خود درباره مسائل تزکیه نفس و هواهای نفسانی بشر، دورنمای حرکات تکاملی انسان، حرکت سپاسی و ناسپاسی، دوبعدی بودن انسان، آغاز حرکت ناسپاسی همچون: شکم، شهوت و شهرت، مسائل دینی توضیحاتی را ارائه کرد و در ادامه از برگزیدگان بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش شفاهی و کتبی تجلیل شد.

  جشن سه شنبه های مهدوی با حضور 250 نفر از دانشجویان، مسئولان ادارات و مراکز آموزش عالی، رؤسای دفاتر بسیج اساتید و کارمندی و کارگری شهرستان، رؤسای دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

ارسال نظرات