فرمانده سپاه مرکز مازندران در اجتماع بسیجیان ساری:

بسیج سرمایه ای برای حفظ وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر برکات و کارآمدی انقلاب است

سرهنگ پاسدار علی خادم: در این ایام، در وصف بسیج می‌توان گفت: « بسیج سرمایه‌ای برای حفظ وحدت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هر چه زمان می‌گذرد پی به معجزه امام خواهیم برد».
کد خبر: ۹۰۸۳۹۶۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همایش بزرگ بسیجیان شهرستان ساری به مناسبت هفته بسیج در حسینیه عاشقان کربلای مازندران برگزار شد.

بسیج، از برکات انقلاب، مظهر یک وحدت مقدس، نیروی کارآمد، مظهر عشق و ایمان و یک حرکت منطقی اسلامی است، بسیج مردمی بوده و شامل نیروهای مومن در سراسر کشور حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ساری در این تجمع اظهار کرد: یاد امام راحل که نخستین پرچم‌دار در انقلاب اسلامی بود و شهدا که حجت‌های مقدس خدا هستند زنده است.

علی خادم افزود: در این ایام، در وصف بسیج می‌توان گفت: « بسیج سرمایه‌ای برای حفظ وحدت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هر چه زمان می‌گذرد پی به معجزه امام خواهیم برد».

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بحران، فتنه و چالش‌های زیادی را در این نظام مشاهده کردیم ولی همچنان این انقلاب پابرجاست دلیلش هم برکت وجود و حضور تفکر بسیجی است که ما را از این بحران ها عبور می‌دهد و هیچ نظیری در دنیا ندارد؛ بسیج یک ذخیره استراتژیک است که امام آن را حفظ کردند.

فاطمه اصغرنژاد یکی از بسیجیان حوزه حضرت ام‌البنین که مسؤول بخش فرهنگی این حوزه فعالیت بوده و دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه سراسری است در این تجمع در گفت‌وگویی اظهار کرد: خدا را شاکرم که در جمع بسیجیان حضور دارم، برنامه‌های فرهنگی حوزه متناسب با نقاط ضعف، آسیب‌ها و نقاط مثبت حوزه استحفاظی صورت می‌گیرد که هیأت اندیشه‌ورز و هیأت روشنگری در این خصوص تشکیل شده که در راستای اجرای برنامه‌ها اقدامات لازم را اجرا می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه بسیج، چه در حوزه و چه در سپاه، چه در کل کشور باعث خودسازی نیروهای انقلابی شده و من خرسندم که عضوی کوچک از این مجموعه مردمی هستم، این تشکل چنان برنامه‌ریزی به من آموزش داد که من هم در کنکورم موفق شدم و هم مسؤولیت فرهنگی‌ام را در حوزه انجام دادم.

اصغرنژاد خاطر نشان کرد: بر سر راه دست‌یابی به اهداف با تفکر بسیحی موانع است ولی تلاش بچه‌ها زیادبوده و قوی هستند که موانع را از سر راه برمی‌دارند‌.

هما اسماعیلی فرمانده حوزه سمسکنده حضرت سمیه در گفت‌وگویی اظهار کرد: ما در بسیج محلات در تشکلی دوستانه و جمعی دوستانه حضور داریم که با همدلی با هم همکاری می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۳۶۰ نیروی فعال و ۳۰۰ نیروی غیر پفعال در پایگاه داریم که همه با مشاهده فعالیت‌هایی که با جان و دل انجام می‌دهیم تلاش خود را بیشتر می‌کنند همچنین پایگاه حضرت سمیه به عنوان پایگاه نمونه سال ۹۷ در جشنواره مالک اشتر انتخاب شد.

بسیج و بسیجی همه با یکدلی دست در دست هم در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پیش می‌روند و در مقابل دشمنان جانانه مقاومت می‌کنند، دشمن با روا داشتن جنگ اقتصادی نمی‌تواند از اقتدار بسیجیان کم کند.


در پایان این مراسم  از خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان اسوه  فعال و نخبه با اهدای لوح یابود تقدیر و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها