نشست هم اندیشی با موضوع کرسی های نظریه پردازی با حضور مدیران علمی، پژوهشی کانون های بسیج اساتید خراسان رضوی و جمعی از اساتید صاحب نظر در حوزه‌های علوم انسانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۵۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

نشست هم اندیشی با موضوع

به گزارش سزویس اساتید خبرگزاری بسیج ، نشست هم اندیشی با موضوع کرسی های نظریه پردازی با حضور مدیران علمی، پژوهشی کانون های بسیج اساتید خراسان رضوی و جمعی از اساتید صاحب نظر در حوزه علوم انسانی در دانشگاه فردوسی و در محل بسیج اساتید استان امروز سه شنبه ۰۶/۰۹/۹۷ برگزار گردید.

ابتدا دکتر علیرضا سیدین معاون علمی، پژوهشی بسیج اساتید استان ضمن طرح الویت های علمی سازمان، هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی و هم افزایی تشکیلاتی و نخبگانی میان کانون های بسیج اساتید دانشگاه های استان جهت تحقق مأموریت های علمی اساتید دانست.

در این برنامه دکتر عباس جوارشکیان دانشیار فلسفه دانشگاه فردوسی و عضو شورای علوم عقلی دبیرخانه کرسی‌های نقد و نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تبیین ضرورت و اهمیت به ارائه پیشینه راه اندازی کرسی‌های نظریه پردازی به شیوه مصوب، فرآیندها، مشکلات و مسائل مرتبط با کرسی‌های نقد و نظریه پردازی در فضای دانشگاهی پرداخت.

در ادامه، اساتید نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون موضوعات و مسائل و موانع کرسی های نظریه پردازی مطرح کردند.در این نشست که با حضور رؤسای اندیشکده‌های راهبردی استان برگزار گردید بر اولویت موضوعات مورد نیاز مأموریتهای اندیشکده تأکید گردید.

منبع : روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی

ارسال نظرات