حسین نژاد با بیان اینکه عنصر بصیرت در بسیج باعث شد تا تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم حل شود، افزود: حضور در عرصه‌های مختلف و تقدیم پنج شهید در نبرد جنگل، شهدای دفاع مقدس، شهید دیپلمات و شهید دفاع از حرم در شهرستان سوادکوه بیانگر حضور به‌هنگام و به‌ جای بسیجیان سوادکوه است.
کد خبر: ۹۰۸۳۹۴۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌موسی حسین‌نژاد در جمع مردم سوادکوه، اظهار کرد: استفاده از مشارکت مردم با تشکیل بسیج توسط امام راحل یک راهبرد مهم بود که حضور به‌هنگام و به‌جای بسیج را در عرصه‌های مختلف شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه عنصر بصیرت در بسیج باعث شد تا تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم حل شود، افزود: حضور در عرصه‌های مختلف و تقدیم پنج شهید در نبرد جنگل، شهدای دفاع مقدس، شهید دیپلمات و شهید دفاع از حرم در شهرستان سوادکوه بیانگر حضور به‌هنگام و به‌ جای بسیجیان سوادکوه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با بیان اینکه مشارکت بسیج در بزنگاه‌های حساس را لمس می‌کنیم، خاطر نشان کرد: وفادارترین قشر به آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام‌معظم رهبری، بسیج بود و است و هیچ ماموریت نیمه‌تمام از بسیج سراغ نداریم و سخنان مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب بسیجیان است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه روحیه و فرهنگ جهادی از آرمان‌های امام راحل برای بسیجیان است و روحیه و روش بسیج به سیره نبوی وفادار است که در بسیج اقشار مختلف وجود دارد، اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است که دستاورد‌های بسیج بیان شود و بسیج مصمم است علاوه بر دارا بودن فرهنگ جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی و سلامت هم تلاش کند و در هفته بسیج تعداد 286 برنامه در رده‌های مختلف بسیج مقاومت داریم و 13 خانه برای محرومان در شهرستان دارای پیشرفت خوبی است و 4 خانه در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس نص صریح قرآن مکلف هستیم هر چه می‌توانیم در برابر دشمن قدرتمند شویم به دستاورد‌های بسیج اشاره کرد و گفت: حزب‌الله لبنان موفق‌تر ین نمونه بسیج هستند و فعالیت‌های جبهه مقاومت بر اساس آرمان‌های سال 61 هجری امام حسین(ع) است و بسیجیان چپ و راست سیاسی نیستند ولی سیاسی هستند و قطب‎نمای بسیج، مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها