مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت:امروزه بسیج توانمندتر از گذشته در همه عرصه ها حضور دارد و راه بسیج ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۶۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ حجت الاسلام محمد رضوی راد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم شکوه مقاومت فراهان که در سالن سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، گفت: امروزه تبعیت از ولایت فقیه یعنی اطاعت از امام زمان (عج) است. انقلاب اسلامی در آینده نزدیک به انقلاب جهانی امام زمان (عج) متصل می شود.
وی ادامه داد: آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی بر بشریت ظلم های بیشماری کرده اند و خون انسان های بیگناهی را به زمین ریخته اند.
حجت الاسلام رضوی راد بیان کرد: آل سعود با استفاده از تسلیحات آمریکای جنایت کار و خبیث مردم بیگناه یمن را می کشد تا جایی که از رژیم صهیونیستی جنایتکار در ظلم کردن به ملت مسلمان پیشی گرفته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با توجه به تقارن هفته وحدت و هفته بسیج؛ گفت: ما همچنان باید در جهت وحدت حرکت کرده و ایستادگی کنیم. همان طور که انقلاب اسلامی را برپا کردیم و سبب هوشیاری و بیداری اسلامی در جهان شدیم.
وی با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا، تصریح کرد: راه شهیدان یعنی حفظ انقلاب و در جهت تربیت انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
حجت الاسلام رضوی راد با اشاره به این که بسیج 40 سال است که راه شهیدان را ادامه می دهند افزود:امروزه بسیج توانمندتر از گذشته در همه عرصه ها حضور دارد و راه بسیج ادامه دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بسیجیان در تمامی حوزه فرهنگی و جهادی وارد شده اند تا با شبیخون فرهنگی مقابله کنند وهمچنین با زنده نگاه داشتن یاد شهیدان، اردوهای راهیان نور، با تاثیر گذاری عمیق بر افکار جامعه در مقابله با تهاجم فرهنگی وارد عمل شده اند.
وی ادامه داد: پیامبراکرم(ص) رحمت للعالمین بود و در مقابل دشمنان قاطع بود. ما باید در مقابل یاغی گری های ترامپ و رژیم صهیونیستی با قدرت ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام رضوی راد تصریح کرد: جنایات آمریکا در مقابل بشریت هزاران هزار جنایت است. عامل جنگ جهانی اول و دوم و سبب کشته شدن و نابود شدن صدها میلیون نفر آمریکا بود.
وی افزود: آمریکا پرورش دهنده داعشی های پلید و جنایت کار است تا با انقلاب اسلامی مقابله کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمنان بدانند آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد، آمریکا در دهه های مختلف به کشور ما حمله نظامی کرد، هواپیمای مسافربری ایران را زد و اکنون شدیدترین تحریم ها را انجام داده است اما بیشترین از این نمی تواند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کند.
حجت الاسلام رضوی راد تصرح کرد: اجتماع بسیجیان در روز بسیج و به نام بسیج نشان می دهد که آماده هستیم و هرگز از راه شهدا برنمی گردیم.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما توانمند هستند، توان موشکی بالای ما دشمن را به لرزه انداخته است، بسیج آماده تر از گذشته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: اسرائیل اکنون ضعیف تر از هر زمان دیگر است، ایران اسلامی ده ها میلیون بسیجی آماده و گوش به فرمان رهبری دارد.

ارسال نظرات