خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان حج و زیارت:

رییس جدید سازمان حج و زیارت استان قزوین معارفه شد

با حضور محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت، تودیع و معارفه حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۶۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

به گزازرش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چند ساله آقای کلانتری مدیر سابق حج و زیارت استان به معرفی آقای یوسفی مدیر جدید پرداخته و بیان کرد: ایشان از مدیران توامند سازمان حج و زیارت بوده و سابقه چندین ساله همکاری با سازمان حج و زیارت را دارند و امیدواریم ایشان نیز در امر خدمتگزاری به زائرین حج و زیارت استان قزوین موفق باشند.
وی رضایت کارگزاران زیارتی از عملکرد آقای کلانتری را نشانه مدیریت خوب و اخلاقی ایشان دانسته و بیان کردند کارگزاران زیارتی سرمایه اصلی حج و زیارت هستند و بدنه اصلی اجرایی کاروانهای اعزامی را تشکیل می دهند که بدون آنها حج و زیارت معنایی ندارد.
محمدی حلقه اتصال سازمان حج و زیارت و بعثه با زائرین را کارگزاران زیارتی دانست و افزود: استفاده از تجربیات ارزشمند این عزیزان می تواند باعث ایجاد خدمات ارزنده ای به زائرین گردد.
فصیحی رامندی به نمایندگی از تمامی مدیران حج تمتع و کارگزاران زیارتی نیز از زحمات چندین ساله کلانتری تقدیر و تشکر نموده و بیان کرد: آقای کلانتری مایه خیر و برکت برای استان بودند و پیوند بسیار خوبی با کارکنان و کارگزاران زیارتی حج و زیارت برقرار نمودند و امیدواریم بتوانیم با حضور آقای یوسفی مدیر جدید حج و زیارت استان نیز شاهد شکوفایی بیشتر این عرصه باشیم.
گفتنی است در انتهای مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات چنیدن ساله آقای کلانتری تقدیر شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها