نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مرکز مازندران برپا شد

رضا نشاگران از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مرکز استان مازندران از امروز به مدت 15 روز در امامزاده یحیی ساری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۵۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا نشاگران در گفت‌وگویی از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مرکز استان مازندران از فردا به مدت 15 روز در امامزاده یحیی ساری خبر داد.

وی با اعلام اینکه بیش از 60 غرفه‌دار که با سازمان بسیج سازندگی شهرستان همکاری می‌کنند، کالاهای تولید شده خود را در معرض فروش قرار می‌دهند، گفت: تامین نیازمندی‌های اولیه مردم با استفاده از ظرفیتی که در استان و شهرستان وجود دارد یکی از اقدامات در دست اجرا است که بخش خصوصی در این زمینه با استفاده از تسهیلات که از بسیج سازندگی دریافت کرده پای کار آمده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری با اعلام اینکه سابقه برگزاری این نمایشگاه به بیش از پنج سال می‌رسد، افزود: در این نمایشگاه کالاهای تولیدی فعالان بخش خصوصی که با حمایت بسیج سازندگی به جمع تولید کنندگان پیوستند، محصولات خود را در معرض فروش قرار می‌دهند.

وی با اشاره به رویکرد حمایتی بسیج سازندگی در کمک به فعالان و علاقمندان به عرصه تولید در بخش اقتصاد مقاومتی، گفت: در سال جاری بیش از 5 میلیارد تومان تسهیلات برای افراد متقاضی در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است و تاکنون بیش از 70 نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

نشاگران خاطرنشان کرد: غیر از بحث پرداخت تسهیلات توجه به مباحث آموزشی در دستور کار است و با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی، بسیج علمی و پژوهشی و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای طرح آموزش به علاقمندان و فعالان اقتصاد مقاومتی در دست اجرا است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 30 دوره کلاس آموزشی برگزار شده و در هر دوره 20 نفر آموزش دیدند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: ثبت نام برای حضور در دوره‌های آموزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت انجام شده و این دوره ها بر اساس اعلام نیاز مناطق و پایگاه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه با توجه به نیاز آموزشی که در سطح شهرستان برای اجرای طرح‌های اقتصادی مقاومتی وجود دارد، گفت: پس از نیاز سنجی و بررسی همه جوانب دوره‌های آموزشی در سطح شهرستان به صورت جدی پیگیری می‌شود و به صورت کلی رویکرد ما به سمت آموزش و توانمند سازی در این مبحث است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار