خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار کرد: باید روحیه و تفکر بسیجی را در جامعه ترویج دهیم چرا که جایگاه بسیج بسیار بالا و با ارزش است.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۳۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ هاشم اذربایجانی فرمانده تیم ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جمع پرسنل و کارکنان صدا و سیمای قروین به سخن رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بسیج را شجره طیبه نامیدند که به معنای درخت پاک و مطهر می باشد.
وی افزود: رهبر معظم بسیج را درخت پاک و مطهر عنوان کردند که محصول این درخت امنیت و اسایش، ایثار؛ فداکاری، شهادت می باشد.
این مسئول با بیان اینکه باید روحیه بسیجی را در جامعه ترویج کنیم اظهار کرد: در هر برهه از زمان و شرایط خاص اگر از روحیه و تفکر بسیجی استفاده شود پیروز و سربلند خواهیم بود ولی اگر از تفکر بسیج جدا شویم شکست خورده ایم.
آذربایجانی تاکید کرد: مشکلات فعلی همه نشات گرفته از این اصل است که تفکر بسیجی به کار گرفته نشده است باید از تفکر و ایده های بسیجیان و نخبگان بسیج استفاده کنیم تا عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
این مسئول در خاتمه تاکید کرد: جایگاه بسیج بسیار والا و با ارزش است و همونطور که شاهد هستیم سردار همدانی سال۹۰ در سوریه بسیج را تشکیل داد و با گذشت ۷ سال این گروه این آرمان و عقیده همچنان در برابر تکفیری ها مقاومت کرده و موفق شده بوده است.
ب/پ2۰/ ۱۰۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها