فرمانده سپاه امام رضا (ع) اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف را در راستای شکل گیری اقتصاد اسلامی دانست و از همکاری سپاه امام رضا (ع) با دستگاه‌های اجرایی برای زمینه سازی حضور مردم در عرصه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های آنان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۰۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در همایش بسیج و چهل سالگی افتخار ویژه بسیج کارکنان و ادارات استان اظهار داشت: هیچ امری بدون حضور مردم محقق نمی‌شود و قاعده قدرت در نظام اسلامی، مردم هستند.

وی با بیان این که فلسفه تشکیل تمامی دستگاه ها، مقدمه سازی برای حضور مردم و بهره گیری از قدرت آنان است؛ افزود: دولت اسلامی در همین راستا حرکت می‌کند.

وی گفت: امام راحل  بر همین اساس و اعتقاد، نهضت و انقلاب اسلامی را پایه گذاری کردند و به هیچ قدرتی و جریانی جز مردم اتکا نداشتند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: محور بودن مردم یک باور و اعتقاد دینی و اسلامی برای ما است و به آن با نگاه ابزاری و شعاری پرداخته نمی‌شود.

سردار نظری تصریح کرد: امام عظیم الشان با برآورد از آینده در گسترش تفکر انقلاب اسلامی و تجربه‌های به دست آمده از جریان نهضت اسلامی، به منظور حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دستور تشکیل بسیج مستضعفان را در پنجم آذر سال ۵۸ صادر کردند.

وی خاطر نشان کرد: در ۳۹ سال گذشته و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که این شجره طیبه با همه گرفتاری‌ها و مشکلاتی که بر نظام عارض شد؛ دارای برکات و ثمرات فراوانی بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) از دیکتاتوری دلار سخن گفت و تاکید کرد: همانگونه در حوزه‌های دفاعی و امنیتی مبنای حرکت ما تفکر انقلاب اسلامی است؛ در حوزه اقتصاد نیز باید اقتصادی مبتنی بر همین تفکر شکل بگیرد.

سردار نظری، اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف را در راستای شکل گیری اقتصاد اسلامی دانست و از همکاری سپاه امام رضا (ع) با دستگاه‌های اجرایی برای زمینه سازی حضور مردم در عرصه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های آنان خبر داد.

وی با بیان این که هم اکنون بسیج امت اسلامی به صورت عملی وجود دارد و پیوستگی آن شکل گرفته است؛ اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک به صورت رسمی و علنی این مهم محقق شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها