خبرهای داغ:
نشست بصیرتی به همت پایگاه شهید ترابی حوزه امامزاده سید معصوم (ع) ناحیه امام رضا(ع) همزمان با هفته بسیج در مسجد سیدالشهدا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۶۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) طی سخنانی در نشست بصیرتی در مسجد سیدالشهدا(ع) با بیان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ( لطف خدا – رهبری و حضور مردم ) اظهار داشت:انقلاب اسلامی با همان سه عاملی که به پیروزی رسید مسیر خود را طی و از دشوارها و گردنه ها به سلامت عبور خواهد کرد.

کریمی افزود: این وعده الهی است که کسانی دین خدا را یاری کنند خدا نیز نصرت و پیروزی را برای آنان فراهم خواهد آورد، از ابتدای پیروی انقلاب اسلامی تا به امروز که در 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم این لطف الهی را بارها دیده ایم.

وی رهبری های امام راحل در دوران انقلاب اسلامی و مواجحه شدن انقلاب اسلامی با چالش ها گوناگون را بیان و اظهار کرد: رهبری های حکیمانه امام خمینی (ره) بود که انقلاب را به سلامت از چالش ها عبور داد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) با اشاره به دوران زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاریخ انقلاب دوران بعد از ارتحال امام خمینی (ره) را در خود ثبت کرده است دوران های همچون جریان های سال های 78 و فتنه خطرناک سال 88 که اگر نبود رهبری های حکیمانه امام   خامنه ای انقلاب و اسلام عزیز ضربات جربان نا پذیری را می خورد.

وی سومین عامل یعنی حضور همه جانبه و جان برکف مردم را رکن غیر قابل انکار در پیروزی انقلاب و حافظ بودن انقلاب دانست و تاکید کرد: این مردم بودند که همواره در هر جا که انقلاب نیاز داشت نقش خود را به خوبی ایفا کرد و امروز نیز باید همان نقش استمرار داشته باشد.

کریمی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علم و فن آوری – خدمات بهداشتی و پزشکی – امنیت و توان موشکی و افزایش سطح دانش وتحصیلات عامه مردم و ... بیان کرد: امروز به آنانی که از انقلاب طلب کار هستند باید گفت شما برای انقلاب چه کرده اید؟

وی مشکلات کشور را حل شدنی ذکر و تاکید کرد: اگر مسئولان با تفکر بسیجی به سمت مشکلات بروند یقینا حل خواهدشد.

مسئول تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) با بیان اینکه دست توانای بسیج گره گشای مشکلات است اظهارکرد: خدمات جهادی بسیجیان الگوی برای مسئولانی است که نه تنها چشم، بلکه دل خود را نیز معطوف به غرب کرده اند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها